به روز شده در: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
تابستان 1403 کد تخفیف: pnc1403

کرم دورچشم جوان کننده ایزدین مدل ISDIN Vital Eyes

0 امتیاز از 0 نظر
اتمام موجودی!
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 1402 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

کیفیت : عالی

مناسب : انواع پوست

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

کرم دور چشم ایزدین جوان کننده مدل ISDIN Vital Eyes محصولی درجه یک است که برای جوانسازی پوست ظریف دور چشم طراحی شده است. این کرم دور چشم جوان کننده دارای فرمول نوآورانه ای با ترکیبات کلیدی مانند اکسید ویتامین K و اسید هیالورونیک است که با یکدیگر برای کاهش پف، کاهش حلقه های تیره، خطوط ریز، کمپلکس پلک و کاهش چین و چروک کار می کنند. ترکیب منحصر به فرد این مواد باعث روشن شدن پوست، بهبود استحکام و آبرسانی به پوست اطراف چشم شده و در نتیجه ظاهری شاداب و جوان به همراه دارد.

این کرم همچنین دارای یک اپلیکاتور سرامیکی مجلل است که خاصیت خنک کنندگی خاصی ایجاد می کند که به رفع احتقان و طراوت ناحیه کانتور چشم کمک می کند. بر اساس نتایج آزمایشگاهی بر روی 31 نفر که به مدت 28 روز از این محصول استفاده کردند، 93٪ کاهش پف کردگی، 90٪ کاهش سیاهی دور چشم را گزارش کردند و 100٪ گفتند که اپلیکاتور سرامیکی اثر خنک کنندگی دارد.

برای استفاده، هر روز صبح و شب مقدار کمی از کرم را دور چشم مالیده و با اپلیکاتور سرامیکی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. این محصول با انواع پوست سازگار است و می تواند همراه با سایر محصولات مراقبت از پوست Isdin مانند کرم پودر Photoprotectorcompact spf50، ضد آفتاب فیوژن واتر Age Repair و Photoprotective oil spf30 استفاده شود.

به طور کلی کرم دور چشم ایزدین جوان کننده محصولی بسیار موثر برای درمان و پیشگیری از علائم پیری دور چشم است. با ترکیبات مغذی خود، رطوبت و تغذیه مورد نیاز پوست برای شادابی و جوانی را فراهم می کند و فرمول نوآورانه آن نتایج قابل توجهی را تنها در 28 روز ایجاد می کند.

نمایش کامل توضیحات کمتر کردن توضیحات