به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

سرم دور چشم ساسکین soskin مناسب تیرگی و خطوط دور چشم

0 امتیاز/0 نظر
اتمام موجودی!
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 1404 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

کیفیت:عالی

مناسب:انواع پوست

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

آیا به دنبال راه حلی برای مبارزه با علائم پیری در اطراف چشم خود هستید؟ سرم دور چشم ساسکین soskin راه حل مناسبی است! این سرم حاوی ترکیبی از مواد قدرتمند از جمله اسید هیالورونیک، سنتلا آسیاتیکا، کافئین، ویتامین‌های C و PP و غیره است که برای آبرسانی و جوانسازی پوست ظریف اطراف چشم ساخته طراحی شده است.

این سرم دور چشم برای کاهش سریع و موثر ظاهر چین و چروک، سیاهی دور چشم، پف و التهاب ساخته شده است و چشمانی شاداب و جوان را برای شما به ارمغان می آورد. بافت صاف آن به راحتی جذب پوست می شود و باعث تسکین فوری چشم های خسته و حساس می شود.

سرم دور چشم Soskin برای انواع پوست حتی حساس ترین نوع پوست ها مناسب است و روی انواع پوست ها تست شده و دارای مجوز از سازمان تحقیقاتی آرایشی و بهداشتی فرانسه می باشد. فرمول ساخت طوری طراحی شده است که به عمق پوست نفوذ کند و از عوامل پیری جلوگیری می کند و بافت سلولی را برای بازیابی کامل ناحیه حساس پوست چشم بازیابی می کند.

چیزی که سرم چشم Soskin را از سایر موارد مشابه متمایز می کند، ترکیب منحصر به فرد آن است. لیپوزوم های سنتلا آسیاتیکا پوست اطراف چشم شما را جوان می کند، چین و چروک های عمیق را کاهش می دهد و از چین و چروک های سطحی جلوگیری می کند. کافئین پف کردگی را کاهش می دهد، در حالی که ویتامین C گردش خون را در پوست افزایش می دهد و به تدریج سیاهی پوست را کاهش می دهد. این سرم همچنین حاوی عناصر مورد نیاز پوست از جمله منیزیم، کلسیم، روی و انواع ویتامین ها است که از پوست شما محافظت می کند و پوست را تقویت، احیا و آبرسانی می کند.

برای استفاده، کافی است صبح و شب قبل از آرایش چشم، مقداری از سرم را روی پوست تمیز ناحیه اطراف چشم خود ماساژ دهید. که در منجر به کاهش علائم خستگی پوست، کاهش چین و چروک های پوست، کاهش حلقه های تیره پوست و رفع  پف و کمتر کردن آن می شود که همه اینها به داشتن چشمانی شاداب و جوان می انجامد.

با سرم چشم سوسکین با چشمان خسته خداحافظی کنید و به چشمان جوان و پوستی شاداب و شاداب سلام کنید. امروز محصول خود را سفارش دهید و تفاوت را خودتان تجربه کنید!

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات