به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

کرم شب کلارنس اکسترا فرمینگ CLARINS Extra Firming Nuit

0 امتیاز/0 نظر
اتمام موجودی!
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 1410 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

ویژگی:ضدچروک پوست

خاصیت:لیفتینگ پوست

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

آیا به دنبال محصولی هستید که به شما کمک کند پوستی جوان تر و شاداب تر داشته باشید؟ به کرم شب CLARINS Extra Firming توجه کنید، این کرم ساخت فرانسه می باشد. این کرم که با بافت مخملی ساخته شده است می تواند به لیفت و سفت شدن پوست شما و همچنین مبارزه با چین و چروک کمک کند تا بتوانید بهترین ظاهر و احساس را در پوست داشته باشید. این کرم همچنین برای پوست های خشک نیز بهینه شده است.

اما این همه ماجرا نیست! کرم شب کلارنس اکسترا فرمینگ نیز به لطف عصاره گل پنجه کانگورو برای تسکین پوست شما طراحی شده است و با استفاده شبانه می تواند به افزایش نرمی، درخشندگی، قدرت و طراوت کمک کند. به علاوه، ساختار ضد آلودگی این کرم می تواند به محافظت از پوست شما در برابر اثرات آلودگی و رادیکال های آزاد کمک کند.

برخی از مواد تشکیل دهنده این کرم قدرتمند شامل جو دوسر، گیلاس باربادوس و آبنوس آفریقایی تنها تعدادی از ترکیبات گیاهی طبیعی تشکیل دهنده این فرمول هستند. و مزایای استفاده از کرم شب Clarence Extra Forming بسیار زیاد است، از جمله مرطوب کردن پوست شما، بهبود خاصیت ارتجاعی پوست صورت و کاهش چین و چروک و خطوط پوست صورت.

اما فقط حرف ما را قبول نکنید - یک تست رضایت بر روی 107 زن که به مدت دو هفته از این محصول استفاده کردند نشان داد که 91 درصد از آنها از میزان بازسازی پوست و 89 درصد از سفت شدن پوست خود راضی بودند. و 87 درصد نیز از شادابی پوست خود راضی بودند.

و اگر به دنبال کرمی هستید که با ترکیبات گیاهی طبیعی ساخته شده باشد و فاقد پارابن، سولفات و فتالات باشد، کرم شب Clarence Extra Firming Nuit Cream بهترین انتخاب است. چه پوست خشکی داشته باشید و چه به دنبال مبارزه با علائم پیری پوست باشید، این کرم قدرتمند می تواند به شما کمک کند تا به پوستی سالم و شاداب دست پیدا کنید. پس چرا صبر کنید؟ امروز کرم شب کلارنس اکسترا فرمینگ را سفارش دهید و نتایج را خودتان ببینید!

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات