به روز شده در: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
تابستان 1403 کد تخفیف: pnc1403

کرم ضدآفتاب درماتیپیک مناسب پوست خشک مدل هیدرا رنگ نچرال بژ SPF50

0 امتیاز از 0 نظر
اتمام موجودی!
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 1440 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

محافظت : محافظت عالی از پوست

کیفیت : کیفیت بالای ساخت

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

آیا به دنبال ضد آفتاب با کیفیتی هستید که حداکثر محافظت را در برابر اشعه های مضر UV ارائه دهد و به طور موثر چین و چروک و سایر علائم پیری را کاهش دهد؟ کرم ضد آفتاب رنگی DERMATYPIQUE HYDRA SPF 50 میلی لیتری انتخاب مناسبی است. آخرین نوآوری در فیلترهای ارگانیک که از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند و در عین حال پوست شما را مرطوب و آبرسانی می کند.

این ضد آفتاب ویژه مخصوص پوست های نرمال تا خشک طراحی شده است و برای کاهش چین و چروک های سطحی و سایر علائم پیری ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید عالی است. این فرمول با ترکیبی منحصر به فرد از جمله هلیوگارد 563 غنی شده است که از DNA سلولی محافظت می کند و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. علاوه بر این، به صورت عمیق از پوست در برابر اشعه های خورشید محافظت می کنند در حالی که بیزابولول، عصاره جلبک دریایی و عصاره آلوئه ورا پوست را هیدراته و تسکین می دهند.

ضد آفتاب HYDRA درماتیپیک نه تنها در محافظت و تغذیه پوست شما فوق العاده موثر است، بلکه ضد آب و مقاوم در برابر تعریق است و آن را برای فعالیت های خارج از منزل عالی می کند. و با رنگ بژ طبیعی خود، پوششی طبیعی و زیبا ایجاد می کند که در عین پوست حال شما را از آفتاب در امان نگه می دارد.

برای استفاده از کرم ضد آفتاب درماتیپیک HYDRA کافی است آن را 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب به صورت و گردن خود بمالید. بافت سبک و جذب سریع آن، استفاده روزانه از آن را آسان می‌کند و اثر سفیدی روی پوست شما باقی نمی‌گذارد.

محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید برای حفظ سلامت و ظاهر پوست بسیار مهم است و کرم ضد آفتاب رنگی DERMATYPIQUE HYDRA SPF 50 راه حل مناسبی است. امروز ضد آفتاب خود را سفارش دهید و تفاوت را خودتان احساس کنید.

نمایش کامل توضیحات کمتر کردن توضیحات