به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

کرم مرطوب کننده پوست نوتروژینا مدل Neutrogena Yogun Nemlendirici

0 امتیاز/0 نظر
اتمام موجودی!
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 1453 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

ویژگی:آبرسان پوست

خاصیت:مرطوب کننده پوست

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

کرم مرطوب کننده نوتروژینا مدل Neutrogena Yogun Nemlendirici را معرفی می کنیم که راهکاری برای تمام مشکلات پوست خشک شماست. این کرم با حجم 200 میلی لیتر برای استفاده روزانه پوست صورت، دست ها و بدن مناسب است. نوتروژینا Neutrogena یک شرکت فرانسوی شناخته شده است که طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست را به بازار جهانی ارائه می دهد و کرم مرطوب کننده آنها یکی از پرفروش ترین محصولات آنها می باشد.

پوست ما اغلب در معرض عوامل مختلفی قرار می گیرد که می توانند باعث آسیب شود و سلامت پوست را تحت تاثیر قرار دهند. از آلودگی هوا و استرس گرفته تا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید و روند طبیعی پیری، پوست ما نیاز به مراقبت و توجه مناسب دارد. کرم مرطوب کننده نوتروژنا نمونه ای با کیفیت از محصولات مراقبت از پوست است که می تواند به حفظ سلامت، صاف شدن، جوانی و شادابی پوست کمک کند.

این کرم به طور ویژه برای آبرسانی و مرطوب کردن پوست ، جلوگیری از خشکی و زبری و تسکین و آرامش پوست طراحی و ساخته شده است. بافتی سبک دارد که به سرعت جذب پوست می شود و بدون هیچ گونه احساس چربی و سنگینی، احساس نرمی و طراوت به پوست می دهد. این کرم برای انواع پوست به خصوص پوست های خشک مناسب است و حاوی ویتامین E و گلیسیرین است که برای حفظ سلامت پوست ضروری است.

از نظر بالینی ثابت شده است که چند لایه پوست خشک را آبرسانی می کند، این کرم برای استفاده روزانه عالی است. کافی است مقدار مناسبی از کرم را روی پوست خود بمالید و با حرکات دورانی خوب ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. تاثیر فوری کرم را روی پوست خود احساس خواهید کرد که تا 24 ساعت مرطوب می ماند. کرم مرطوب کننده نوتروژنا فوراً پوست را تسکین می دهد و احساس آرامش ایجاد می کند.

در خاتمه، اگر می خواهید به خوبی از پوست خود مراقبت کنید و از خشکی و سایر مشکلات پوستی جلوگیری کنید، کرم مرطوب کننده نوتروژنا یوگان باکیم راه حل مناسبی برای شماست. این کرم با فرمول منحصر به فرد و اثربخشی ثابت شده خود یکی از ضروریات مراقبت روزانه از پوست است. امروز این محصول را سفارش دهید و تفاوتی که می تواند برای پوست شما ایجاد کند را احساس کنید.

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات