به روز شده در: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
تابستان 1403 کد تخفیف: pnc1403

خمیر دندان پاستا دل کاپیتانو Sensitive Teeth ضد حساسیت و پوسیدگی

0 امتیاز از 0 نظر
اتمام موجودی!
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 1483 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

ویژگی : ضد‌حساسیت

خاصیت : ضدپوسیدگی

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

خمیر دندان مناسب دندان های حساس پاستا دل کاپیتانو مدل Sensitive Teeth - انتخابی ایتالیایی برای دندان های حساس. با این خمیردندان انقلابی که باعث تقویت مینای دندان، کاهش حساسیت دندان و محافظت از دندان در برابر پوسیدگی می شود، با ناراحتی و درد دندان ناشی از نوشیدنی های سرد و گرم و غذاهای شیرین و ترش خداحافظی کنید.

حساسیت دندان مشکل رایجی است که افراد زیادی را درگیر می کند و می تواند ناشی از عوامل مختلفی مانند پوسیدگی مینای دندان باشد. این مشکل با تحلیل لثه، دندان قروچه، مصرف غذاهای اسیدی، پوسیدگی دندان و استفاده بیش از حد از دهانشویه تشدید می شود. با وجود همه این موارد، با استفاده از خمیر دندان حساس پاستا دل کاپیتانو، می توانید سلامت دهان و دندان خود را حفظ کنید و از آسیب بیشتر به دندان های خود جلوگیری کنید.

راز اثربخشی پاستا دل کاپیتانو در فرمولاسیون ویژه آن نهفته است که حاوی ترکیب Kalident (هیدروکسی آپاتیت کلسیم) است که محافظت فیزیکی در برابر حساسیت دندان را فراهم می کند. ترکیب ساخت این خمیردندان، مینای دندان ها را تقویت می کند، حساسیت را کاهش می دهد و اعصاب دندان ها را تقویت می کند در نتیجه این خمیردندان را به یک انتخاب عالی برای کسانی که دندان های حساس دارند تبدیل می کند.

همچنین این خمیر دندان حاوی ترکیب های ضد پوسیدگی دندان و اسانس نعناع است که محیط دهان را ضد عفونی می کند و بوی مطبوعی دارد و حس خنکی و طراوت را در دهان ایجاد می کند. این بدان معنی است که نه تنها از دندان های خود محافظت می کنید، بلکه از طعم و بوی تازه ای مانند نعناع لذت خواهید برد که در تمام طول روز احساس اعتماد به نفس و طراوت را به شما می دهد.

خمیر دندان حساس پاستا دل کاپیتانو با حجم 75 میلی لیتر برای استفاده روزانه عالی است و می تواند به شما در حفظ بهداشت دهان و دندان کمک کند. به سادگی دندان های خود را دو بار در روز مسواک بزنید و متوجه کاهش قابل توجه حساسیت دندان و بهبود سلامت کلی دندان های خود خواهید شد.

در پایان، اگر به دنبال راه حلی موثر برای حساسیت دندان هستید، خمیر دندان مناسب دندان های حساس پاستا دل کاپیتانو محصولی ویژه برای شماست. این خمیردندان ایتالیایی حاوی جدیدترین فناوری برای تقویت دندان ها و کاهش حساسیت دندان ها است. همچنین از پوسیدگی دندان محافظت می کند و طعم و بوی نعنای تازه دارد. از خرید این خمیردندان بی نظیر پشیمان نخواهید شد.

نمایش کامل توضیحات کمتر کردن توضیحات