به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

میسلار واتر پوست نرمال تا خشک لورآل LOREAL پاک کننده صورت

0 امتیاز/0 نظر
اتمام موجودی!
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 1486 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

مناسب:پوست خشک و معمولی

خاصیت:پاک‌کننده

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

میسلار واتر پوست نرمال تا خشک لورآل با حجم 400 میلی لیتری محصولی ایده آل برای پاک کردن بی دردسر آرایش است - این پاک کننده صورت میسلار واتر لورآل برای پوست های معمولی و خشک بهینه شده است.

آیا از کلنجار رفتن با ریمل ضد آب و آرایش مقاوم که در صورت پاک نشدن می تواند به مژه های شما آسیب برساند و پوست شما را خشک کند خسته شده اید؟ بله! پاک کننده صورت میسلار واتر لورآل اینجاست تا روال مراقبت از پوست شما را متحول کند. دارای فرمول قوی و در عین حال ملایم که به طور خاص برای پوست های نرمال تا خشک طراحی شده است، بدون نیاز به آبکشی تنها در یک مرحله پوست شما را تمیز، مرطوب و نرم می کند.

یکی از ویژگی های برجسته میسلار لورآل، تطبیق پذیری آن است. می توان از آن به عنوان پاک کننده آرایش صورت، چشم و لب استفاده کرد که این محصول را را به یک انتخاب چند منظوره و راحت برای نیازهای مراقبت از پوست شما تبدیل می کند. با چندین محصول که قفسه حمام شما را به هم ریخته است خداحافظی کنید - با میسلار لورآل، همه چیزهایی را که نیاز دارید در یک محفظه خواهید داشت.

اما این همه ماجرا نیست! میسلار واتر لورآل همچنین یک پاک کننده پوست است که به طور موثر ناخالصی ها، کثیفی ها و چربی را از پوست شما پاک می کند و پوست را با طراوت و احیا می کند. فرمول ملایم و غیر تحریک کننده دارد که برای پوست های حساس مناسب است، توسط متخصصان پوست تایید شده است و حاوی هیچ عطر یا روغنی نیست که باعث تحریک پوست شود.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد میسلار واتر لورآل این است که نیازی به آبکشی ندارد. به این معنی است که می توانید آن را به سادگی با استفاده از یک پد پنبه ای روی پوست خود بمالید تا آرایش و آلودگی ها را پاک کند و پوست شما را تمیز، نرم و هیدراته نگه دارد. همچنین ویژگی صرفه جویی در زمان برای افراد پرمشغله ای که می خواهند روال مراقبت از پوست خود را بدون دردسر آبکشی داشته باشند، عالی است.

میسلار واتر لورآل علاوه بر خاصیت پاک‌کنندگی، پوست شما را مرطوب و نرم می‌کند و به پوست احساس لطافت و شادابی می‌دهد. پوست خشک و پوسته پوسته شده به گذشته خواهد پیوست، زیرا این پاک کننده ملایم برای بازسازی و حفظ رطوبت، پوست را هیدراته و درخشان نگه می دارد.

با بسته بندی شیک و راحت، میسلار لورآل برای استفاده در حین حرکت نیز عالی است. این بطری جمع و جور، چه در سفر باشید و چه در هر جایی بخواهید استفاده کنید، استفاده و حمل این بطری جمع و جور آسان است و می توان از آن در هر زمان و مکان استفاده کرد.

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات