به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

آبرسان هیدرا جنیوس لورآل مناسب پوست نرمال تا مختلط LOREAL

0 امتیاز/0 نظر
اتمام موجودی!
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 1488 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

ویژگی:آبرسان پوست

خاصیت:مرطوب کننده پوست

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

معرفی آبرسان هیدرا جنیوس لورآل  LOREAL Hydra Genius برای پوست های نرمال و مختلط: با الهام از محصولات مراقبت از پوست آسیایی ایرانی

آیا در به دنبال آبرسان و مرطوب‌کننده‌ای هستید که بتواند پوست شما را بدون احساس سنگینی یا چربی آبرسانی کند؟ پیشنهاد ما آبرسان و مرطوب کننده هیدرا جنیوس لورآل است که در تولید این محصول از بهترین محصولات مراقبت از پوست آسیایی الهام گرفته شده و مخصوص پوست های نرمال تا مختلط است.

این مرطوب کننده سبک با عصاره آلوئه ورا و اسید هیالورونیک، آبرسانی عمیقی در پوست انجام می دهد و احساس طراوت و تعادل را به پوست می دهد. این محصول طراحی شده است تا با نیازهای منحصر به فرد پوست شما سازگار شود و در قسمتی که بیشتر مورد نیاز است، رطوبت مناسب را فراهم کند.

یکی از ویژگی های بارز این سرم قابلیت محافظت از پوست در برابر عوامل خارجی و کاهش التهاب است. بافت سبک و با طراوت آن به سرعت جذب پوست می شود و به تعادل سطح pH پوست کمک می کند و پوست را شفاف تر و درخشان تر می کند.

این آبرسان و مرطوب کننده ضد حساسیت برای استفاده روزانه عالی است و می توان از آن به تنهایی یا زیر آرایش استفاده کرد. عاری از پارابن و سایر مواد شیمیایی مضر است تا اطمینان یابید که بهترین مراقبت ممکن را به از پوست خود به عمل می آورید.

برای استفاده کافی است مقدار کمی از آن را صبح و شب بعد از پاکسازی روی صورت و گردن خود بمالید. با استفاده مداوم، متوجه بهبود قابل توجهی در سطح آبرسانی و ظاهر کلی پوست خود خواهید شد.

مرطوب کننده هیدرا جنیوس لورآل را برای پوست های معمولی و مختلط همین امروز سفارش دهید و مزایای مراقبت از پوست آسیایی را برای خود تجربه کنید. با این مرطوب کننده سبک و موثر به پوست سالم و درخشان سلام کنید.

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات