به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

کرم اکسپیگمنت Hydroquinone Expigment ضد لک و روشن کننده پوست

0 امتیاز/0 نظر
این کالا در2نوع متفاوت موجود است
انتخاب نوع
  • 2 درصد
  • 4 درصد
قیمت فروش :574,000تومان
ارسال رایگان سفارش2عدد و بیشتر
coupons
افزودن به سبد خرید

شماره این کالا 1509 می باشد.

تحویل یک روزه در تهران و بسیاری شهرها.

این کالا در انبار موجود می‌باشد.

این کالا دارای تضمین اصالت میباشد.

ارسال رایگان خرید 800 هزار تومان و بیشتر.

این کالا روز سفارش ارسال می‌گردد.

ویژگی:ضدلک پوست

عملکرد:عالی

انقضا:2 سال

ساخت:ترکیه

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

معرفی کرم اکسپیگمنت هیدروکینون 4 درصد Hydroquinone Expigment

اگر به دنبال راه حل مطمئنی برای روشن کردن نواحی تیره پوست خود مانند کک و مک، لکه های پیری، کلواسما و ملاسما هستید؟ به کرم اکسپیگمنت Hydroquinone Expigment توجه ویژه ای داشته باشید. این کرم سفید کننده پوست که تحت لیسانس شرکت Türkiye-ORVA PHARMA تولید شده است، به طور ویژه برای کاهش تولید و افزایش تجزیه گرانول های رنگدانه ملانین در سلول های رنگدانه پوست (ملانوسیت ها) فرموله شده است. این کرم با مهار فعالیت تیروزیناز، آنزیم مورد نیاز برای ساخت ملانین، به روشن شدن و یکدست شدن رنگ پوست کمک می کند.

 

کارایی، بازدهی و الزامات

اکثر استفاده کنندگان در مدت چهار هفته پس از شروع استفاده، نتایج قابل قبولی را مشاهده خواهند کرد، اگرچه ممکن است برای برخی افراد بیشتر طول بکشد. با این حال، اگر بعد از سه ماه از دوره استفاده هیچ اثری مشاهده نکردید، بهتر است استفاده از کرم اکسپیگمنت (هیدروکینون) را متوقف کنید. برای افزایش اثربخشی کرم، اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، پوشیدن لباس‌های محافظ و استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF+ در هنگام بیرون رفتن بسیار مهم است.

 

شرایط و نحوه استفاده

قبل از استفاده از کرم روی ناحیه  مورد نظر از جمله پیگمانته، توصیه می‌شود حساسیت پوست خود را با استفاده از مقدار کمی از کرم به مدت 24 ساعت بسنجید تا ببینید آیا قرمزی یا خارش یا حساسیتی به وجود می آید یا خیر. در صورت عدم وجود واکنش آلرژیک، دو بار در روز یک لایه نازک از کرم را روی ناحیه مورد نظر بمالید و به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید. پس از استفاده، دست های خود را کاملا بشویید و از تماس کرم با چشم، دهان یا سایر غشاهای مخاطی خودداری شود.

 

موارد مصرف

  • کرم اکسپیگمنت هیدروکینون Hydroquinone Expigment در درجه اول برای روشن کردن پوست استفاده می شود و در کاهش ظاهر هایپرپیگمانتاسیون مانند لکه های پیری، کک و مک، کلواسما و ملاسما موثر است.
  • همچنین می توان از آن برای درمان اسکار آکنه و انواع دیگر اسکارها و همچنین برای یکنواخت کردن رنگ پوست استفاده کرد.
  • کرم هیدروکینون می تواند به طور موثر رنگ پوست را روشن و یکدست کند و در نتیجه ظاهری درخشان و جوان تر داشته باشد.
  • این کرم برای استفاده روی پوست بدن مناسب است.
  • می تواند ظاهر لکه های پیری، کک و مک، کلواسما و ملاسما را کاهش دهد.
  • توجه به این نکته مهم است که کرم اکسپگمنت (هیدروکینون) برای استفاده در دوران بارداری یا شیردهی توصیه نمی شود. همچنین این کرم برای بدن مناسب است. علاوه بر این، اگر هنگام استفاده از این کرم از بنزوئیل پراکسید، پراکسید هیدروژن یا سایر محصولات پراکسید استفاده کنید، ممکن است باعث تغییر رنگ پوست و تیره شدن موقت شود. با این حال، شستن پوست با آب و صابون می تواند به از بین بردن لکه کمک کند.

 

موارد منع مصرف

کرم هیدروکینون نباید در دوران بارداری و شیردهی استفاده شود.

نباید روی پوست زخمی یا تحریک شده استفاده شود.

افرادی که سابقه واکنش های آلرژیک به هیدروکینون یا سولفیت ها را دارند باید از مصرف این کرم خودداری کنند.

نباید در ترکیب با سایر داروهای موضعی یا محصولات حاوی پراکسید استفاده شود، زیرا ممکن است باعث تغییر رنگ ناخوشایند پوست شود.

کرم هیدروکینون به طور کلی بی خطر است اگر طبق توصیه و دستورالعمل های لازم مصرف شود بدون عوارض می باشد.

 

دسته محصول:

کرم هیدروکینون به عنوان یک عامل روشن کننده پوست طبقه بندی می شود و بسته به قدرت آن در دسترس است.

 

نکات مورد توجه و جمع بندی

هنگام استفاده از هر کرم ضد لک حاوی هیدروکینون، رعایت دستورالعمل های داخل بسته بندی یا مشورت با متخصص پزشکی بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که حتی بهترین کرم ضد لک می تواند برای برخی از انواع پوست عوارضی از جمله خشکی، ترک خوردن، قرمزی و سوختگی های سطحی داشته باشد. در برخی موارد، واکنش های شدیدتری مانند بثورات، کهیر، اختلالات تنفسی، ضعف، تورم صورت و زبان و درد در قفسه سینه ممکن است رخ دهد. اگر هر یک از این علائم را تجربه کردید، بهتر است فورا به پزشک مراجعه کنید. همچنین مصرف این کرم روی پوست صورت توصیه نمی شود.

 

به طور کلی، کرم اکسپیگمنت Hydroquinone Expigment یک راه حل مطمئن و موثر برای روشن کردن نواحی تیره پوست شما است. فرمولاسیون منحصر به فرد و نتایج آزمایش شده، این محصول را به انتخابی محبوب در میان افرادی که به دنبال کرم سفید کننده پوست مطمئن و ایمن هستند تبدیل کرده است.

 

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات