به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

پودر فیکس گریماس بی رنگ GRIMAS FIXING POWDER

0 امتیاز/0 نظر
اتمام موجودی!
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 1524 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

ماندگاری:بالا

کارکرد:تثبیت

بافت:پودری

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

معرفی پودر فیکس کننده بدون رنگ گریماس: انتخابی هوشمندانه برای داشتن آرایشی طولانی مدت.

اگر از اینکه مدام مجبور هستید در طول روز آرایش خود را اصلاح کنید خسته شده اید، این محصول انتخاب مناسبی برای شما است تا در تمام طول روز بدون نگرانی از لک شدن یا محو شدن آرایش ثابت و ماندگار بماند.

پودر فیکساتیو بی رنگ گریماس یک پودر ضد آب و مات است که برای انواع آرایش از جمله کرم پودر، کرم موس، هایلایتر، پنکیک و رژ لب قابل استفاده است. این پودر کاملا بی رنگ است و این به این معنی است که روی رنگ آرایش شما هیچ تاثیری نخواهد داشت.

یکی از بهترین ویژگی های پودر فیکساتور بی رنگ گریماس قدرت تثبیت کنندگی قوی آن است. پس از استفاده، این تثبیت کننده آرایش شما را حتی در مرطوب ترین با بیتشرین فعالیت در محیط، ساعت ها آرایش شما را ثابت نگه می دارد. به علاوه، کاملا ضد آب است، بنابراین می توانید بدون نگرانی در مورد لکه شدن آرایش خود عرق کنید، شنا کنید یا گریه کنید.

استفاده از پودر ثابت کننده بی رنگ گریماس نیز بسیار آسان است. به سادگی پودر را با یک پد یا برس مناسب در قسمت مورد نظر بمالید، مراقب باشید که بعد از استفاده از روی صورت، پودر اضافی را با یک دستمال پاک کنید. پودر پس از 10 دقیقه کاملا نامرئی می شود.

برای کسانی که رنگ پوست برنزی یا سبز دارند، پودر فیکس رنگی گریماس برای بهترین نتیجه توصیه می شود. این رنگ به طور خاص فرموله شده است تا به طور یکپارچه با پوست شما ترکیب شود و ظاهری بی عیب و نقص را به وجود بیاورد که در تمام طول روز ماندگاری دارد.

با استفاده از پودر تثبیت کننده بی رنگ گریماس با تاچ آپ ها خداحافظی کنید و به آرایش ضدآب و ماندگار سلام کنید! این محصول که در حجمی مناسب عرضه شده است برای ماه ها ماندگاری دارد، برای هر دوستدار آرایشی که به دنبال ظاهری بی عیب و نقص و ماندگاری طولانی است، ضروری است. با استفاده از این محصول تفاوت را تجربه کنید.

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات