به روز شده در: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
تابستان 1403 کد تخفیف: pnc1403

رژ لب آرکانسیل مدل Rouge Blush

0 امتیاز از 0 نظر
اتمام موجودی!
  • 115
  • 380
  • 370
  • 375
  • 445
  • 445B
  • 505
  • 342
  • 340
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 154 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

تغییرات قیمت و تنوع موجودی این کالا ممکن است بروزرسانی نشده باشد.

بافت : جامد و نرم

ماندگاری : بالا

پوشش : بالا

حالت : -

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

رژ لب آرکانسیل Rouge Blush با دوام بوده و برای افرادی که به دنبال لب هایی زیبا می باشند مناسب است. حال برای اینکه آرایش خود را تکمیل کنید، بهتر است که از یک رژلب خوش رنگ مطابق با رنگ پوست و فرم آرایش استفاده کنید. رژ بلاش آرکانسیل با رایحه انبه در تمام طول روز بر روی لب‌ها قرار می‌گیرد و زیبایی لب ها را دو چندان می کند. در فرمولاسیون این رژ روغن هسته انگور و روغن آرگان استفاده شده است که لب‌ها را نرم و لطیف نگاه می‌ دارد و دارای دوام و ماندگاری بالا می باشد.

قیمت رژ لب آرکانسیل 

رژ لب آرکانسیل پاریس ساخت کشور فرانسه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، قیمت رژ لب آرکانسیل با توجه به کیفیت ساخت این محصول بسیار مناسب است. شما میتوانید رژ لب آرکانسیل را از فروشگاه اینترنتی پری نگار با بهترین قیمت در بازار ایران بصورت اورجینال و همراه با ضمانت اصل بودن کالا سفارش دهید و محصول مورد نظر خود را هر کجا که تمایل دارید تحویل بگیرید.

خرید رژ لب آرکانسیل

پیدا کردن محصولات آرایشی اورجینال در بازار بسیار دشوار است، در صورتی که محصولات آرایشی کیفیت مناسبی نداشته باشند، می تواند به سلامت شما آسیب برساند، رژ لب نیز با توجه به اینکه با دهان و لب های شما در تماس می باشد، بسرعت جذب بدن شما می شود، اگر سرب در رژ لب زیاد باشد، می تواند سلامت شما را به خطر بیندازد، اما نگران نباشید، ما در فروشگاه اینترنتی مو تن رو کلیه محصولات را بصورت اورجینال در اختیار شما قرار می دهیم و تمامی محصولات همراه با ضمانت اصل بودن کالا به شما تحویل داده میشوند، جهت خرید رژ لب آرکانسیل بصورت اینترنتی شما می توانید محصول را از فروشگاه سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.
تنوع در محصولات آرایشی سبب شده، برندها به فکر نوآوری‌های بیشتری باشند. به عنوان مثال افرادی که لب‌های خشکی دارند می‌توانند از رژ لب‌هایی استفاده کنند که خواص رطوبت رسانی دارند و می‌توانند لب‌ها را در طول روز علاوه بر افزایش زیبایی، نرم و مرطوب نگاه دارند، مانند رژ لب آرکانسیل مدل Rouge Blush که با ترکیبات خود، خاصیت رطوبت رسانی دارد و یک محصول با کیفیت از برند فرانسوی آرکانسیل است.


ویژگی‌های رژ لب آرکانسیل مدل Rouge Blush 
.حاوی روغن هسته انگور و روغن آرگان
.دارای خواص رطوبت رسان و آنتی اکسیدانی
.بافت بسیار سبک
.روشن و درخشان کننده لب
.دارای اسانس برگ انبه
.تست شده توسط متخصصین پوست


معرفی رژ لب آرکانسیل مدل Rouge Blush
رژ لب‌های  Rouge Blushآرکانسیل از تنوع رنگی خوبی برخوردار است . در ترکیبات این محصول روغن دانه انگور و روغن آرگان وجود دارد که هر دو نقش موثری در رطوبت رسانی دارند و دارای خواص آنتی اکسیدان هستند. پس از استفاده از رژ لب آرکانسیل،  متوجه بافت سبک و نازک بر روی لب خود می‌شوید و تاثیر درخشانی بر ری لب شما می‌گذارد.


خرید اینترنتی رژ لب آرکانسیل مدل Rouge Blush 
سهولت در خرید اینترنتی از مو تن رو امریست که از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است. مو تن رو مرجع و عرضه کننده تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی است و تمامی اطلاعات ارائه شده در سایت به طور دقیق تهیه گردیده است، تا به شما عزیزان در خرید ملزومات مناسب خود یاری دهد. رژ لب آرکانسیل مدل Rouge Blush و بسیاری از محصولات آرایشی، بهداشتی و مکمل آرایشی را می‌توانید از فروشگاه پری نگار تهیه فرمایید تا ضمن اطمینان نسبت به سلامت کالا، از اورجینال بودن کالای خریداری شده نیز مطمئن باشید.


معرفی آرکانسیل-Arcancil
برند آرکانسیل در سال 1935 توسط برادران هَولیک که یکی از آن ها شیمی دان بود و دیگری متخصص رنگ شناسی،  در پاریس تاسیس گردید. در ابتدا یک کسب و کار کوچک محسوب میشد اما با اولین تولیدات آن ها که شامل خط چشم و ریمل بود، توانستند روز به روز پیشرفت کنند و اسمی در بین رقبا دست و پا کنند.
مناسب برای
استفاده از رژ لب آرکانسیل مدل Rouge Blush برای استفاده روزانه مناسب است.
نحوه استفاده از رژ لب آرکانسیل مدل Rouge Blush 
استیک رژ لب را از وسط لب بالا/پایین به دو گوشه بکشید و از یک تا چند بار بکشید تا نتیجه دلخواه را کسب کنید. برای لب دیگر به همین ترتیب عمل کنید.

نمایش کامل توضیحات کمتر کردن توضیحات