به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

کرم لیفت کلاژن ام آسام M.Asam ضد چین و چروک و پیری پوست

0 امتیاز/0 نظر
قیمت فروش :1,755,000تومان
ارسال رایگان این کالا به سراسر کشور
coupons
افزودن به سبد خرید

شماره این کالا 1598 می باشد.

موجود با خرید می‌شود.

این کالا دارای تضمین اصالت میباشد.

ارسال رایگان خرید 800 هزار تومان و بیشتر.

این کالا 10 روز پس از ثبت ارسال می‌گردد.

شامل مالیات/عوارض گمرکی می شود.

ویژگی:جوانساز پوست

خاصیت:بازسازی پوست

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

با کرم لیفت کلاژن ام آسام M.Asam، حاوی ترکیب های کلاژن ساز که پوست را تغذیه می کند و در عین حال خاصیت ارتجاعی پوست را بهینه می کند و یک مرطوب کننده بسیار عالی است. با استفاده از این کرم پوست مستحکم تر و جوان تری خواهید داشت.

  • این کرم سبک وزن و در عین حال فوق العاده غنی حاوی مجموعه تقویت کننده کلاژن گیاهی از عصاره دانه لوپین سفید و ایزوفلاون های سویا است که از تولید کلاژن طبیعی پوست حمایت می کند. کلاژن برای حفظ پوستی مستحکم و انعطاف پذیر ضروری است.
  • فرمول ساخت کرم کلاژن ام آسام به بازسازی ماتریکس حمایت کننده در عمق لایه اپیدرم پوست کمک می کند تا خطوط صورت صاف و زیباتر شوند. خطوط ظریف و چین و چروک ها صاف تر به نظر می رسند زیرا پوست تراکم و قابلیت ارتجاعی خود را به دست می آورد.
  • روغن‌های مغذی مانند دانه آلو، کره شی، زیتون و جوجوبا شامل اسیدهای چرب ضروری و ویتامین‌ها را برای آبرسانی و حالت‌دهی عمیق به پوست و بدن می‌رسانند. پوست به طرز باورنکردنی نرم، صاف و راحت با زیبایی درخشان و شادابی کامل بازیابی می شود.
  • مواد محرک کلاژن همچنین به محافظت در برابر پیری زودرس پوست و آسیب های محیطی که می تواند کلاژن طبیعی را در طول زمان تخریب کند، کمک می کند. چهره شما جوان تر، سالم تر و احیاتر به نظر می رسد.

کرم لیفت کلاژن ام آسام M.Asam را بعد از پاکسازی پوست، صبح و شب به آرامی روی صورت، گردن به صورت دکلته ماساژ دهید. اجازه دهید فرمول مغذی کاملا جذب شود تا پوست صورت شما در تمام روز یا در طول شب زیبا شود.

به پوست خود تقویت کلاژن لازم را بدهید تا محکم تر و شفاف تر به نظر برسد. کرم لیفت کلاژن M.Asam با کلاژن های گیاهی فعال، خاصیت ارتجاعی و تراکم را برای پوستی زیبا و شاداب در هر سنی ایجاد می کند.

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات