به روز شده در: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
تابستان 1403 کد تخفیف: pnc1403

کرم ضد چروک لورآل بالای 60 سال Loreal Paris Age Expert

0 امتیاز از 0 نظر
قیمت فروش : 632,820 تومان
ارسال رایگان این کالا به سراسر کشور
coupons
افزودن به سبد خرید

شماره این کالا 1643 می باشد.

این کالا 7 روز پس از سفارش ارسال می‌گردد.

موجود با خرید می‌شود.

این کالا دارای تضمین اصالت میباشد.

ارسال رایگان خرید 500 هزار تومان و بیشتر.

ویژگی : ضدچروک پوست

خاصیت : بازسازی پوست

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

با کرم روز لورآل ایج پرفکت Loreal Paris Age Expert 60 حاوی 50 میلی‌لیتر و برای سنین 60 سال به بالا، اثرات پیری پوست را کاهش دهید و پوستی کاملاً جوان‌تر داشته باشید. این مرطوب کننده قوی ضد پیری از نظر بالینی ثابت شده است که چین و چروک ها را کاهش می دهد، بافت پوست را صاف می‌کند و زیبایی پوست را بیشتر می‌کند.

فرمول پیشرفته با عصاره سویا:

این کرم مغذی صورت حاوی یک کمپلکس انحصاری ضد پیری فرموله شده با عصاره سویا است که به دلیل خواص آنتی اکسیدانی استثنایی خود شناخته شده است. عصاره سویا رادیکال های آزاد و عوامل استرس زای محیطی را که به مرور زمان به پوست آسیب می رسانند خنثی می کند. فرمول این کرم به تولید هیالورونیک اسید در پوست کمک می کند تا پوست را صاف و آبرسانی کند.

کمپلکس تری پپتید:

این کرم لورآل همچنین شامل یک کمپلکس تری پپتیدی است که نشانه های متعدد پیری را برطرف می کند. این فرمول ساخت کمک می کند تا خطوط و چین و چروک های پوست را به حداقل برساند، افتادگی پوست را کاهش می‌دهد، پوست را تقویت می‌کند، رنگ پوست را یکنواخت می کند و خاصیت ارتجاعی را برای ظاهری برجسته و کانتور بهبود می بخشد. در نتیجه پوست شما شاداب و زیبا به نظر می رسد.

ضد آفتاب SPF 30:

این مرطوب کننده روزانه با طیف وسیعی از ضد آفتاب SPF 30 از پوست محافظت می کند تا از پوست در برابر اشعه های UVA/UVB محافظت کند و مانع ایجاد خطوط، چین و چروک، لکه های تیره و تجزیه کلاژن شود.

آبرسانی 48 ساعته:

هیالورونیک اسید و ویتامین B3 رطوبت پوست را حفظ کرده و تا 48 ساعت پوست را آبرسانی می کنند. پوست در تمام طول روز مغذی، لطیف و صاف و بدون باقی مانده چربی احساس می شود. کرم سبک و با جذب سریع به زیبایی و راحتی در زیر آرایش نیز قرار می‌گیرد.

متخصص پوست تست شده برای پوست های حساس:

این کرم صورت ضد پیری پوست تست شده توسط متخصصین پوست، غیر کومدون زا و مناسب برای پوست های حساس نیز تجویز شده است. پوستی شاداب و زیبا را بدون ایجاد حساسیت ایجاد می‌کند.

نحوه استفاده:

بعد از پاکسازی پوست هر روز صبح به طور یکنواخت روی صورت و گردن بمالید. می‌توانید روی آن آرایش خود را انجام دهید. برای کاهش آثار چین و چروک و داشتن پوستی صاف تر و جوان تر، به صورت روزانه استفاده کنید.

کرم روز ضد پیری پوست لورآل LOreal Paris Age Perfect با عصاره سویا چین و چروک ها را کاهش می دهد، رنگ پوست را یکدست می کند، پوست را سفت می کند و به مدت 48 ساعت آبرسانی می کند. با خاصیت ضد آفتاب با SPF 30 از آسیب UV محافظت می کند. توسط متخصصین پوست برای پوست حساس نیز تست شده است.

نمایش کامل توضیحات کمتر کردن توضیحات