به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

ادکلن 212 کارولینا هررا Carolina Herrera 212 VIP Rose EDP

0 امتیاز/0 نظر
قیمت فروش :6,939,000تومان
ارسال رایگان این کالا به سراسر کشور
coupons
افزودن به سبد خرید

شماره این کالا 1644 می باشد.

موجود با خرید می‌شود.

این کالا دارای تضمین اصالت میباشد.

ارسال رایگان خرید 800 هزار تومان و بیشتر.

این کالا 14 روز پس از ثبت ارسال می‌گردد.

شامل مالیات/عوارض گمرکی می شود.

ماندگاری:بالا

مناسب:خانم‌ها

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

ادکلن جدید و جذاب 212 کارولینا هررا Carolina Herrera - 212 VIP Rose EDP حاوی 80 میلی‌لیتر با عطر مشک چوبی گلی با رایحه های معطر توت فرنگی وحشی، گریپ فروت آبدار و فلفل رز شروع می شود. رایحه میانی با یک گل رز مجلل ترکی و گلبرگ های گاردنیا شکوفا می شود که فضا را در حس نرمی مخملی می پوشاند. نعناع هندی و مشک حسی در نت های پایه به رایحه عمق و جذابیت می بخشند. 212 VIP Rose پر جنب و جوش، زنانه و کاملاً مسخ کننده است.

  • به عنوان بخشی از مجموعه عطرهای نمادین کارولینا هررا 212 VIP، 212 VIP Rose EDP کاملاً ترکیب خود را متعادل می کند. محفظه این ادکلن دارای سبک متمایز 212 VIP با جلوه ombre مشکی و صورتی پررنگ است.
  • این ادوپرفیوم برای خانم‌های مدرنی که خواهان رایحه‌ای شاد، شیک و فریبنده هستند ایده‌آل است. او از مواد با کیفیت بالا و آکوردهای اقناع کننده‌ای استفاده شده است که در عین حال جلوه‌ای لوکس را ارائه می‌دهند. 212 VIP Rose EDP ماندگاری بسیار خوبی دارد و سیلاژی از گل رز و مشک باقی می ماند. به جرات می‌توان گفت که یکی از بهترین عطرها با ماندگاری روز تا شب است که شما را بدون زحمت از محل کار به رویدادهای عصر می برد.
  • فقط یک یا دو اسپری از این ادکلن تمام چیزی است که شما نیاز دارید تا احساس کنید در یک فضای گلگون پیچیده شده اید. غنای رز ترکی مطلق همراه با نت‌های میوه‌ای، اولین حس تسخیر فضا را ایجاد می‌کند. همانطور که ادامه می‌یابد، نت های پایه خاکی تر ظاهر می شوند و حس را جالب نگه می دارند. دارای یک رایحه چند بعدی است که خود را به تدریج نشان می دهد.
  • عطرهای 212 VIP Carolina Herrera به گونه ای طراحی شده اند که به زنان احساس اعتماد به نفس، وقار و مسئولیت می دهند. 212 VIP Rose EDP رایحه جدید شما برای ایجاد اولین تاثیر جسورانه خواهد بود. نت های رز دارای جذابیت زنانه و فریبنده هستند.

212 VIP Rose EDP را روی نقاط نبض مانند مچ دست، گردن اسپری کنید. غلظت بالای این ادکلن 212 به معنای ماندگاری عالی و سیلاژ عالی است. این ادکلن مجلل را برای خود پذیرا باشید تا احساس کنید جذاب ترین خود هستید.

 

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات