به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

ادکلن 212 کارولینا هررا Carolina Herrera 212 VIP EDP

0 امتیاز/0 نظر
قیمت فروش :7,227,000تومان
ارسال رایگان این کالا به سراسر کشور
coupons
افزودن به سبد خرید

شماره این کالا 1645 می باشد.

موجود با خرید می‌شود.

این کالا دارای تضمین اصالت میباشد.

ارسال رایگان خرید 800 هزار تومان و بیشتر.

این کالا 14 روز پس از ثبت ارسال می‌گردد.

شامل مالیات/عوارض گمرکی می شود.

ماندگاری:بالا

مناسب:خانم‌ها

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

با ادکلن 212 کارولینا هررا 212 VIP EDP از Carolina Herrera حاوی 80 میلی لیتر، تاثیری پر زرق و برق خواهید داشت. این ادوپرفیوم مشک گلی چوبی با رایحه های دلپذیر ابتدایی از ترنج، پرتقال ماندارین و لیچی باز می شود. رایحه میانی از یاس پر شکوه سامباک از هند را به همراه گلبرگ های رز ظریف نشان می دهد. خس خس خاکی، چوب صندل خامه ای، مشک و بخور، فضای اطراف را در هاله ای از رمز و راز و جذابیت می پوشاند.

  • ادوپرفیوم 212 VIP EDP جدیدترین تولید اضافه شده به خط عطرهای نمادین کارولینا هررا 212 VIP Carolina Herrera است. نت های پیچیده رز را با آکوردهای مرکباتی و میوه ای روشن تر متعادل می کند. تعامل پر جنب و جوش، سرگرم کننده و عاشقانه است. به عنوان بخشی از مجموعه 212، 212 VIP EDP دارای آن نشاط و جذابیت خاصی است که باعث می شود یک زن احساس اعتماد به نفس داشته باشد و برای مواجهه با دنیا آماده باشد.
  • غلظت عالی ادو پرفیوم، ماندگاری عالی رایحه را به همراه نت‌های چوبی و مشک‌دار پایه آن برای ساعت‌ها باقی می‌ماند. این ادکلن فراموش نشدنی است و هر کجا که بروید حضور دوست داشتنی شما را اعلام می کند. فقط یک یا دو اسپری از این عطر تمام چیزی است که برای ایجاد اثر ماندگار نیاز دارید.
  • محفظه این ادکلن 212 VIP دارای ظاهر مشکی و طلایی چشم نواز با خطوط برجسته و زاویه دار است. این ادوپرفیوم اکسسوری مناسبی برای خانم‌های مدرنی است که خواهان رایحه‌ای جذاب هستند بسیار مناسب است.
  • 212 VIP EDP برای یک روز کامل ایده‌آل است و با رایحه گل یاس، گل رز و چوب حسی زنانه ارائه می دهد، در حالی که مرکبات و میوه ها آن را شاداب و پرانرژی نگه می دارند. تطبیق پذیری رایحه این محصول را به انتخابی عالی تبدیل می کند.

212 VIP EDP را روی نقاط نبض دار مانند مچ دست، گردن و غیره اسپری کنید. این عطر در تماس با پوست واقعا شکوفا می شود. برای ماندگاری بیشتر، آن را با لوسیون بدن مناسب بپوشانید. 212 VIP EDP با سیلاژ فریبنده و شخصیت جذاب، مطمئناً شما را جذب خواهد کرد. این عطر شیک را پذیرا باشید تا کاملاً سرزنده، شاداب و مسئولیت پذیر باشید.

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات