به روز شده در: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
تابستان 1403 کد تخفیف: pnc1403

ریمل ابرو آرکانسیل مدل Maxi Sourcil Matic

0 امتیاز از 0 نظر
اتمام موجودی!
  • BF
  • BN
  • BT
  • BB
  • DB
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 170 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

تغییرات قیمت و تنوع موجودی این کالا ممکن است بروزرسانی نشده باشد.

ماندگاری : بالا

جلوه : طبیعی

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

ریمل ابرو آرکانسیل مدل Maxi Sourcil Matic

برای مدل دادن به ابروها و همچنین زیبا سازی آنها استفاده از ریمل ابرو بهترین گزینه است. ریمل ابرو آرکانسیل مدل Maxi Sourcil Matic بافتی نرم و سبک دارد که به دلیل وجود فیبر بسیار، برای حجم دادن به ابرو بسیار ایده آل است. با استفاده از براش قاشقی و مخروطی شکل این ریمل ابروهای شما حالتی طبیعی می گیرند و به راحتی می توانید عیوب آن را برطرف نمایید.

قیمت و خرید ریمل ابرو آرکانسیل مدل Maxi Sourcil Matic 
افرادی که ابروهای کم پشت دارند و یا گه گاه دچار ریزش ابروی خود می‌شوند، با استفاده از یک محصول مناسب، به راحتی می‌توانند این مشکل را برطرف کنند. ریزش و کم پشت شدن ابرو همانند موی سر نیازمند عوامل مختلفی نظیر کمبود ویتامین و مواد معدنی و یا استرس و حساسیت‌های دیگر است و هنگامی که این اتفاق رخ می‌دهد ممکن است فرد را دچار عدم اعتماد به نفس کند. ریمل ابرو آرکانسیل مدل Maxi Sourcil Matic با کیفیت بالا و پوشانندگی مناسب ظاهر ابروهای شما را علاوه زیباتر کردن، پرپشت و یکدست خواهد کرد. این محصول در 5 رنگ عرضه شده است


ویژگی‌های ریمل ابرو آرکانسیل مدل Maxi Sourcil Matic 
.حالت دهنده و پرپشت کننده ابرو
.مقاوم در برابر آب
.رنگ دهی قوی
.مناسب برای ابروهای قهوه‌ای روشن تا قهوه‌ای
.تست شده توسط متخصصین پوست


معرفی ریمل ابرو آرکانسیل مدل Maxi Sourcil Matic 
ریمل ابرو آرکانسیل مدل Maxi Sourcil Matic به رنگ شماره 280، Burn Taupe است و برای ابروهای قهوه‌ای روشن تا قهوه‌ای مناسب است. این محصول در برابر آب مقاوم بوده و بعد از استفاده شاهد پرپشت شدن ابروهای خود خواهید بود. علاوه بر این می‌توانید مدل ابروهای خود را دستخوش تغییر کنید و مدل‌هایی مختلف به آن‌ها بدهید.


خرید اینترنتی ریمل ابرو آرکانسیل مدل Maxi Sourcil Matic 
میزان نیازمندی ما نسبت به محصولات آرایشی، بهداشتی با یکدیگر متفاوت است و بعضی از مردم از یک یا چند محصول و برخی محصولات بیشتری را استفاده و خریداری می کنند. برای خرید مطمئن کالاهای اورجینال، باید از فروشگاه های معتبر خرید کنید و فروشگاه اینترنتی پری نگار نیز مرجع تخصصی عرضه لوازم آرایشی بهداشتی همانند ریمل ابرو آرکانسیل مدل Maxi Sourcil Matic که آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است.


معرفی آرکانسیل-Arcancil
برند آرکانسیل در سال 1935 توسط برادران هَولیک که یکی از آن ها شیمی دان بود و دیگری متخصص رنگ شناسی،  در پاریس تاسیس گردید. در ابتدا یک کسب و کار کوچک محسوب میشد اما با اولین تولیدات آن ها که شامل خط چشم و ریمل بود، توانستند روز به روز پیشرفت کنند و اسمی در بین رقبا دست و پا کنند.
مناسب برای
استفاده از ریمل ابرو آرکانسیل مدل Maxi Sourcil Matic  برای حالت دادن و پرپشت کردن ابرو مناسب است. برای بهترین نتیجه می‌توانید به همراه مداد  IDÉAL SOURCILS آرکانسیل از آن استفاده کنید.


نحوه استفاده از ریمل ابرو آرکانسیل مدل Maxi Sourcil Matic 
قبل از استفاده از محصول، برای بهترین نتیجه می‌توانید به همراه مداد  IDÉAL SOURCILS آرکانسیل از آن استفاده کنید. بعد از استفاده از مداد، توسط برس ریمل، مقدار مناسب از مایع ریمل را برداشته و فرمی را که می‌خواهید ابروی شما داشته باشد را اجرا کنید.

نمایش کامل توضیحات کمتر کردن توضیحات