به روز شده در: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
تابستان 1403 کد تخفیف: pnc1403

شامپو ضد شوره و تقویت کننده مو آلپسین Alpecin DoubleEffect Caffeine

0 امتیاز از 0 نظر
قیمت فروش : 1,438,632 تومان
ارسال رایگان این کالا به سراسر کشور
coupons
افزودن به سبد خرید

شماره این کالا 1738 می باشد.

این کالا 10 روز پس از سفارش ارسال می‌گردد.

موجود با خرید می‌شود.

این کالا دارای تضمین اصالت میباشد.

ارسال رایگان خرید 500 هزار تومان و بیشتر.

مناسب : موهای ضعیف شده

ویژگی : ضد‌ شوره مو

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

شامپو کافئین آلپسین Alpecin DoubleEffect Caffeine حاوی 200 میلی‌لیتر با فرمول ابتکاری ترکیبی از کافئین و اسید سالیسیلیک برای مبارزه با ریزش مو و شوره سر به طور همزمان عمل می‌کند.

  • این شامپو حاوی دو ماده فعال بالینی ثابت شده است که با هم برای تقویت مو، کاهش ریزش و متوقف کردن پوسته پوسته شدن مو عمل می کنند. میکرو کمپلکس کافئین فولیکول‌های مو را فعال می‌کند و موجب رشد دوباره مو می‌شود. این شامپو میکروسیرکولاسیون را برای انرژی بخشیدن به ریشه های ضعیف بهبود می بخشد. در همین حال، اسید سالیسیلیک به عنوان یک لایه بردار ملایم برای از بین بردن سلول های مرده پوست و از بین بردن شوره سر عمل می کند. همچنین سطح pH پوست سر را برای کنترل علائم فوق متعادل می کند.
  • شامپو دوگانه آلپسین کافئین با دو اثر آلپسین با رویکرد خود، موها و پوست سر را در حالت بهینه قرار می دهد. با کاهش ریزش و شکستگی مو، پرتر و ضخیم تر به نظر می رسد. پوست سر بدون خشکی و سوزش عمیقاً تمیز می شود. شوره سر از بین می رود و از ایجاد مجدد شوره سر جلوگیری می کند.

مقدار از شامپو را روی موهای خیس بمالید. به مدت 2 تا 3 دقیقه روی پوست سر ماساژ دهید. قبل از شستشو اجازه دهید 2 دقیقه باقی بماند.

آلپسین دابل افکت برای استفاده روزانه بر روی انواع مو بی خطر و مناسب است. این شامپو احیا کننده فاقد رنگ و مواد شیمیایی خشن است. با اثربخشی ثابت شده بالینی فرمول نوآورانه دوگانه Alpecin، از پوست سر به طور طبیعی سالم و موهای ضخیم تر و متراکم تر لذت ببرید. موهای شما بهترین ظاهر و احساس خود را خواهند داشت.

نمایش کامل توضیحات کمتر کردن توضیحات