به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

سرم ضد ریزش مو مردانه فیتو Phytocyane Men

0 امتیاز/0 نظر
قیمت فروش :2,474,875تومان
ارسال رایگان این کالا به سراسر کشور
coupons
افزودن به سبد خرید

شماره این کالا 1759 می باشد.

موجود با خرید می‌شود.

این کالا دارای تضمین اصالت میباشد.

ارسال رایگان خرید 800 هزار تومان و بیشتر.

این کالا 14 روز پس از ثبت ارسال می‌گردد.

عملکرد:عالی

کیفیت:عالی

اثربخشی:بالا

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

با سرم ابتکاری ضد ریزش مو مردانه فیتو Phytocyane-Men موهای ضعیف و ریخته دوباره رشد می کنند. فرمول ثبت اختراع این محصول با عصاره ماکا، اسیدهای آمینه و قارچ باعث ایجاد تارهای موی پرتر و ضخیم تر می شود. درمان موفقیت آمیز ترک در فولیکول ها را تغذیه می کند، موجب رشد و شادابی مو می شود.

  • از ریزش مو جلوگیری و موهای خود را به پر بودن سابق برگردانید: سرم انقلابی فیتو Phytocyane Men موهای نازک را با فرمول پیشرفته علوم زیستی احیا می کند. مواد گیاهی قوی مانند عصاره ماکا، قارچ شیتاکه و اسیدهای آمینه فولیکول های مو را با ایجاد محیط رشد بهینه تغذیه می کنند. با استفاده از این روش درمانی موفق، تنها در مدت 3 ماه، 3 برابر موهای بیشتری مشاهده کنید.
  • این سرم ضد ریزش مو چگونه عمل می کند: فرمول ثبت شده از هر سه مرحله چرخه رشد مو برای تراکم مطلوب پشتیبانی می کند. مواد فعال باعث تولید و افزایش طول عمر فولیکول های مو می شوند و در عین حال آنزیمی را که باعث نازک شدن مو می شود، مهار می کنند. همراه با درمان آلوپسی، باعث رشد مجدد مو می شود.

استفاده ساده: کافی است سرم ضد ریزش را قسمت به قسمت روی موهای تمیز و خشک شده بمالید و به آرامی ماساژ دهید. بدون نیاز به آبکشی برنامه درمانی 3 ماهه را برای بهترین نتیجه ادامه دهید. همچنین موها نرم، زیبا و شاداب می شوند.

این سرم مو پیشرفته ترمیم کننده موی فیتوسیان مردانه فیتو با ماکا، قارچ و اسیدهای آمینه رشد مو را تحریک می کند. این محصول با فرمول نوآورانه، فولیکول های مو را تغذیه می کند، طول عمر مو را افزایش می دهد و به وضوح تارهای ضخیم تر و پرتری را در محل های آلوپسی و قسمت هایی که موها نازک شده اند رشد می دهد.

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات