به روز شده در: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
تابستان 1403 کد تخفیف: pnc1403

آدامس خواب ملایم با ملاتونین ZzzQuil Soft Sleep gummies

0 امتیاز از 0 نظر
قیمت فروش : 1,540,062 تومان
ارسال رایگان این کالا به سراسر کشور
coupons
افزودن به سبد خرید

شماره این کالا 1762 می باشد.

این کالا 14 روز پس از سفارش ارسال می‌گردد.

موجود با خرید می‌شود.

این کالا دارای تضمین اصالت میباشد.

ارسال رایگان خرید 500 هزار تومان و بیشتر.

اثربخشی : بالا

تعداد/مقدار : 30 عدد

انقضا : 2026

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

با آدامس‌های ZzzQuil Soft Sleep به خوابی آرام بخوابید، این آدامس‌ها راهی آسان برای داشتن خوابی لذت‌بخش و آرام در شب هستند. این آدامس خواب به گونه‌ای ساخته شده‌ تا به کاهش زمان به خواب رفتن کمک کند و موجب می‌شود که در روز انرژی بیشتری پس از یک خواب مناسب ایجاد شود.

  • آدامس خواب ملایم زدکیل ZzzQuil به طور ویژه با ملاتونین، هورمونی طبیعی که چرخه خواب و بیداری را تنظیم می کند، فرموله شده. هر آدامس حاوی 0.5 میلی گرم ملاتونین است که برای کودکان 4 سال به بالا مناسب است. علاوه بر این، این آدامس ها با ویتامین B6 و عصاره های تسکین دهنده بابونه و اسطوخودوس دم کرده، با ترکیب موثر باعث ایجاد هم افزایی می‌شوند که باعث آرامش و خواب آرام می شود.

ویژگی ها و مزایای کلیدی:

  1. کمک در به خواب رفتن: آدامس‌های خواب راحت ZzzQuil به کاهش زمان به خواب رفتن کمک می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که با داشتن خواب مناسب با احساس شادابی از خواب بیدار شوید.
  2. ایمن و طبیعی: فرموله شده با ملاتونین، ویتامین B6 و عصاره های گیاهی است. این صمغ ها عاری از طعم دهنده ها، رنگ ها، شیرین کننده ها و مواد نگهدارنده مصنوعی هستند.
  3. استفاده آسان و خوش طعم: این آدامس‌ها دارای طعم‌ میوه‌ای لذیذ هستند.
  4. بدون گیجی صبحگاهی: آدامس‌های خواب زدکیل ZzzQuil باعث نمی‌شوند که شما احساس بی‌حالی یا کرختی کنید، و پس از بیداری موجب هوشیاری و آمادگی بیشتر می‌شود.

نحوه استفاده از آدامس خواب راحت ZzzQuil:

یک یا دو آدامس را 30 دقیقه قبل از خواب مصرف کنید و حداقل 6 ساعت بخوابید تا از حالت خواب آلودگی جلوگیری کنید. در صورت نیاز مصرف شود، اما از 14 روز استفاده متوالی در کودکان تجاوز نکند. 

تفاوت یک خواب خوب شبانه را با آدامس های خواب راحت ZzzQuil تجربه کنید. رویاهای شیرین در انتظارشماست.

 

نمایش کامل توضیحات کمتر کردن توضیحات