به روز شده در: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
تابستان 1403 کد تخفیف: pnc1403

نرم کننده لب بپانتول ضد آفتاب Bepanthol Sunscreen Lip Care Cream

0 امتیاز از 0 نظر
قیمت فروش : 534,300 تومان
ارسال رایگان این کالا به سراسر کشور
coupons
افزودن به سبد خرید

شماره این کالا 1764 می باشد.

این کالا 10 روز پس از سفارش ارسال می‌گردد.

موجود با خرید می‌شود.

این کالا دارای تضمین اصالت میباشد.

ارسال رایگان خرید 500 هزار تومان و بیشتر.

ویژگی : آبرسان پوست

خاصیت : نرم کننده پوست

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

نرم کننده و محافظت کننده از لب بپانتول Bepanthol با ویژگی ضد آفتاب و SPF30، لب ها را صاف، محافظت شده و قابل بوسیدن نرم نگه دارید. این ترمیم کننده لب محافظت بالایی از لب در در برابر اشعه‌های UVA/UVB آفتاب ایجاد می‌کند تا از پوست ظریف لب در برابر آسیب نور خورشید محافظت کند و در عین حال تا 24 ساعت آبرسانی به لب را انجام می‌دهد.

  • این مراقبت کننده از لب با فرمولاسیون پروویتامین B5، ماده فعال کرم بپانتول، لب های خشک و ترک خورده را مرطوب و تسکین و ترمیم می‌کند. فرمول فوق هیدراته کننده به مرطوب ماندن و جلوگیری از خشک شدن لب کمک می کند. روغن های طبیعی، از جمله روغن دانه کرچک و روغن دانه آفتابگردان، بهبود آبرسانی و لطافت پوست فراهم می کنند.
  • به لطف بافت سبک و بدون چربی این نرم کننده لب بپانتول، در تمام طول روز احساس خوب و لذت‌بخشی را فراهم می‌کند. این محصول ساعت ها ماندگاری دارد و برای ساعت‌های کاری طولانی و در هنگام مسافرت نیز بسیار مناسب است.
  • برای محافظت در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش که می تواند منجر به پیری زودرس بافت ظریف لب شود، دارای SPF30 می‌باشد. قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش باعث تجزیه کلاژن، نازک شدن پوست لب و از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست لب به مرور زمان و در نتیجه خشکی، ترک خوردگی و خطوط ریز اطراف دهان می شود. برای جلوگیری از آفتاب سوختگی، آسیب DNA، لکه های تیره و سرطان پوست، لب ها نیاز به محافظت کافی دارند که این آبرسان و مرطوب کننده لب بپانتول محافظت کاملی را در این خصوص انجام می‌دهد.

برای استفاده کافی است نرم کننده لب Bepanthol حاوی SPF30 رو لب بمالید یا آن را روی بالم لب برای آبرسانی بیشتر بمالید. روزی 2 بار در داخل منزل و هر 2 ساعت یک بار در خارج از منزل استفاده کنید.

با استفاده از مرطوب کننده لب بپانتول Bepanthol با SPF30، محافظت لازم از لب‌های خود را بعمل آورید. با فرمول ساخت تست شده، پوست ظریف لب را هیدراته، صاف و در برابر اشعه های مضر آفتاب از جمله UV محافظت می کند. با استفاده از این آبرسان لب و ضد آفتاب از پوست در برابر علائم پیری و سایر آسیب‌ها محافظت مورد نیاز صورت خواهد گرفت. این محصول با بدون رایحه، پارابن و روغن معدنی تست شده برای پوست های حساس نیز مناسب است.

 

نمایش کامل توضیحات کمتر کردن توضیحات