به روز شده در: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
تابستان 1403 کد تخفیف: pnc1403

شوینده بدن کودک بپانتول Bepanthol Baby Body Wash

0 امتیاز از 0 نظر
قیمت فروش : 1,074,119 تومان
ارسال رایگان این کالا به سراسر کشور
coupons
افزودن به سبد خرید

شماره این کالا 1765 می باشد.

این کالا 10 روز پس از سفارش ارسال می‌گردد.

موجود با خرید می‌شود.

این کالا دارای تضمین اصالت میباشد.

ارسال رایگان خرید 500 هزار تومان و بیشتر.

کیفیت : عالی

ماندگاری : بالا

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

با شوینده بدن کودک بپانتول Bepanthol حاوی 400 میلی‌لیتر، به آرامی پوست لطیف کودک را تمیز کنید. فرمول بسیار ملایم این محصول علاوه بر تمیز کردن، آبرسانی پوست کودک را انجام می‌دهد و پوست را نرم و تغذیه می کند.

  • این شوینده پوست مخصوص نوزادان و کودکان Bepanthol Baby حاوی پروویتامین B5 برای مراقبت و محافظت از پوست حساس است. پروویتامین B5، همچنین به عنوان پانتنول شناخته می شود، ماده فعال در مراقبت از پوست Bepanthol مورد تایید متخصصین است. این شوینده کودک به تقویت عملکرد سد پوست کمک می‌کند تا پوست رطوبت خود را حفظ کند و از خشکی پوست جلوگیری کند.
  • با فرمول ساخت بدون ایجاد اشک دارای pH 5.5 است که برای حفظ سلامت و تعادل میکروبیوم پوست کودک ایده آل است. بدون صابون و سولفات است که می توانند باعث آسیب رساندن و تحریک پوشش محافظ پوست شوند. در عوض، به پاک کننده های فوق العاده ملایمی مانند لوریل گلوکوزید مشتق شده از روغن نارگیل متکی است.
  • عوامل و مواد مرطوب کننده طبیعی مانند گلیسیرین و روغن آرگان در این شوینده بدن کودک، آبرسانی مورد نیاز به پوست را در تمام روز فراهم می‌کنند. این مواد برای جلوگیری از کاهش رطوبت، از طریق لیپیدهای موجود در پوست عمل می کنند. نوزادان با پوستی به دنیا می آیند که 30 درصد نازک تر از پوست بزرگسالان است و به شدت در برابر خشکی آسیب پذیر است. این شوینده بدن کودک با آبرسانی لازم، محافظت لازم در برابر کاهش رطوبت را از پوست حساس کودک انجام می‌دهد.
  • شوینده بپانتول در هنگام شستشو به صورت کامل شسته می شود تا هیچ گونه اثری روی پوست باقی نگذارد. کف خامه‌ای و زیبا، حمام کردن را برای کودک سرگرم‌کننده می‌کند و در عین حال آلودگی ناشی از آب دهان و بقایای شیر را از روی پوست کودک به راحتی پاکسازی می‌کند. چشم‌ها را نمی‌سوزاند، بنابراین اگر نوزاد هنگام حمام صورت خود را بمالد، بی‌خطر است.

برای استفاده مقدار کمی از آن را روی پوست مرطوب کودک بمالید و به آرامی تمام بدن را ماساژ دهید و سپس با آب بشویید. روزانه برای پوست تمیز و تغذیه شده از سر تا پا استفاده کنید.

با شستشوی بدن کودک با شوینده کودک بپانتول Bepanthol پوست حساس کودک خود را تمیز، نرم و سالم نگه دارید. با فرمول ساخت بسیار ملایم حاوی پروویتامین B5، گلیسیرین و روغن آرگان به آرامی و بدون خشک کردن، پوست ظریف کودک را تمیز می کند. بدون ایجاد اشک و بدون صابون دارای pH ایده آل برای حفظ تعادل پوست است. فرمول تست شده این محصول فاقد پارابن و سایر موادی است که می تواند پوست ظریف و حساس کودک را تحریک کنند.

نمایش کامل توضیحات کمتر کردن توضیحات