به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

استیک هایلایتر آرکانسیل مدل Selfie Stick

0 امتیاز/0 نظر
این کالا در1نوع متفاوت موجود است
انتخاب نوع
  • No:02
اتمام موجودی!
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 178 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

تغییرات قیمت و تنوع موجودی این کالا ممکن است بروزرسانی نشده باشد.

ماندگاری:بالا

پوشش:بالا

جلوه:براق

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

برای براق کردن و درخشان کردن قسمت هایی از پوست می توانید از استیک هایلایتر آرکانسیل استفاده کنید. با استفاده از این محصول پوست را لطیف و جذاب کنید. این هایلایتر حاوی رنگدانه های بازتاب دهنده نور است که جلوه اطراف گونه و چشم را بیشتر می کند و برای برجسته سازی این نقاط انتخابی ایده آل است. از این محصول برای ایجاد سایه روشن و کانتورینگ روی پوست استفاده می شود. این محصول بافت سبک و ماندگاری بالا دارد و درخشندگی آرایش را بالا می برد.

قیمت و خرید استیک هایلایتر آرکانسیل مدل Selfie Stick 
یکی از تکنیک‌های آرایش کردن، بازی با سایه روشن پوست است که عموم مردم با ایجاد خطوط تیره سعی در ایجاد این مرزبندی بودند. اما امروزه با استفاده از محصولات مناسب مثل یک هایلایتر خوب، می‌توانید تاکید بر سایه روشن پوست خود بیش از پیش کنید، ضمن اینکه نتیجه آرایش شما طبیعی نیز خواهد بود. استیک هایلایتر آرکانسیل مدل Selfie Stick با استفاده آسان و نتیجه درخشانش، می‌تواند تنوع آرایش شما را دو چندان کند.


ویژگی‌های استیک هایلایتر آرکانسیل مدل Selfie Stick
.ایجاد درخشندگی بر روی پوست
.امکان دادن عمق به آرایش صورت
.با تاثیررنگدهی  طبیعی


معرفی استیک هایلایتر آرکانسیل مدل Selfie Stick 
استیک هایلایتر Selfie Stick آرکانسیل یک مکمل فوق‌العاده برای آرایش صورت شما است که به وسیله آن می‌توانید تاکید بر سایه روشن پوست خود را بیشتر نشان دهید. همچنین با استفاده از این محصول می‌توانید با بالا بردن تنوع آرایش خود، عمق و درخشندگی را نیز به صورت خود اضافه کنید. تاثیر استیک هایلایتر آرکانسیل به صورت طبیعی نمود پیدا خواهد کرد.


خرید اینترنتی استیک هایلایتر آرکانسیل مدل Selfie Stick 
در خرید اینترنتی یکی از مهم‌ترین امور مربوط به اورجینال بودن کالاهای خریداری شده است. این قضیه از آن جهت مهم است که شما در حین خرید حضور فیزیکی ندارید و نمی‌توانید از کیفیت کالای خریداری شده اطمینان لازم را کسب کنید. به همین دلیل شما باید از منابع امن مانند پری نگار در زمینه لوازم آرایشی، بهداشتی، خریداهای خود را انجام دهید. مو تن رو عرضه کننده لوازم تخخصصی آرایشی بهداشتی است و محصولات مورد نظر شما، مانند استیک هایلایتر آرکانسیل مدل Selfie Stick رنگ رز گلد-003 را در اسرع وقت درب منزل یا محل کار شما تحویل می‌دهد.


معرفی آرکانسیل-Arcancil
برند آرکانسیل در سال 1935 توسط برادران هَولیک که یکی از آن ها شیمی دان بود و دیگری متخصص رنگ شناسی،  در پاریس تاسیس گردید. در ابتدا یک کسب و کار کوچک محسوب میشد اما با اولین تولیدات آن ها که شامل خط چشم و ریمل بود، توانستند روز به روز پیشرفت کنند و اسمی در بین رقبا دست و پا کنند.
مناسب برای
استفاده از استیک هایلایتر آرکانسیل مدل Selfie Stick  برای تاکید بر سایه روشن آرایش خود مناسب است.


نحوه استفاده از استیک هایلایتر آرکانسیل مدل Selfie Stick 
برای ایجاد تابش در چهره، بعد از استفاده از کرم پودر، مقداری از استیک هایلایتر آرکانسیل را بر روی گونه‌‌ها، پیشانی، تیغه دماغ، زیر ابرو و روی چانه استفاده کنید. برای تاثیر بهتر در مخلوط کردن هایلایتر با پوست خود، می‌توانید از اسفنج Selfie Blender آرکانسیل استفاده کنید.

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات