به روز شده در: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۹
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

شامپو متعادل کننده چربی پوست سر اینسایت Insight

0 امتیاز/0 نظر
قیمت فروش :1,670,542تومان
ارسال رایگان این کالا به سراسر کشور
coupons
افزودن به سبد خرید

شماره این کالا 1789 می باشد.

موجود با خرید می‌شود.

این کالا دارای تضمین اصالت میباشد.

ارسال رایگان خرید 800 هزار تومان و بیشتر.

این کالا 10 روز پس از ثبت ارسال می‌گردد.

مناسب:موهای چرب

ویژگی:مراقبت کننده از مو

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

اگر با پوست سر چرب و موهای چرب که زیبایی و طراوت طبیعی موهای شما را از بین برده است، گرفتار شده اید؟ شامپو کنترل سبوم ( چربی ) ریبالانس اینسایت برای برطرف کردن این مشکل ساخته شده است. این شامپو اینسایت از قدرت طبیعت برای بازگرداندن تعادل چربی پوست سر استفاده می کند و موها را تمیز و سالم می‌کند.

  • در ترکیب ساخت این شامپو Insight، ترکیبی قوی از عصاره های گیاهی ارگانیک نهفته است که به دلیل خاصیت تنظیم کننده چربی ( سبوم ) در ساخت این شامپو ترکیب شده‌اند. روغن درخت چای ارگانیک که به دلیل قدرت پاک کنندگی خود مشهور است، مو و پوست سر را عمیقا تمیز می کند و تجمع چربی اضافی و ناخالصی ها را از بین می برد.
  • شامپو موهای چرب اینسایت Insight دارای فرمول ساخت حاوی مواد مکمل قوی شامل روغن درخت چای مجموعه ای هماهنگ از درخت توس، اسطوخودوس ارگانیک و عصاره گریپ فروت است. این ترکیب مکمل برای متعادل کردن تولید سبوم و چربی پوست و مو، تسکین پوست سر شامل برطرف کردن خارش و ایجاد رایحه ای با طراوت و نیروبخش که مدت ها پس از استفاده باقی می ماند، عمل می کند.
  • شامپو کنترل سبوم ریبالانسینگ اینسایت رویکردی سلامت محور برای مراقبت از مو دارد که با فرمول ملایم و بدون سولفات، بدون از بین بردن چربی‌های ضروری موها را عمیقاً تمیز می‌کند. با شامپوهای حاوی مواد شیمیایی آسیب زننده خداحافظی کنید، زیرا این شامپو سلامت موهای شما و سلامت محیطی را در اولویت خود قرار داده است.

مزایای اصلی شامپو اینسایت Insight:

  1. دارای روغن درخت چای ارگانیک که مو و پوست سر را عمیقا تمیز می کند و چربی اضافی و ناخالصی ها را از بین می برد.
  2. حاوی مجموعه متعادل کننده با عصاره درخت توس، اسطوخودوس ارگانیک و گریپ فروت که تولید چربی و سبوم پوست سر را تنظیم می کند.
  3. پوست سر را تسکین می‌دهد ( ضد خارش پوست سر ) و پوست سر را شاداب می کند همچنین به پوست سر احساس تعادل و احیا شدن می‌دهد.
  4. فرمول بدون سولفات به آرامی بدون از بین بردن روغن های ضروری، تمیز می کند.
  5. فاقد پارابن، روغن معدنی، رنگ و سیلیکون است.
  6. حاوی ترکیبات عطری غیر حساسیت زا برای تجربه ای دلپذیر و نیروبخش است.

نحوه استفاده شامپو Insight اینسایت: موهای خود را مرطوب کرده و شامپوی Insight Rebalancing Sebum Control را روی موهای خود بمالید و به آرامی روی پوست سر و موها ماساژ دهید تا کف مناسبی ایجاد گردد. قبل از شستشوی کامل با آب گرم، اجازه دهید فرمول مغذی این شامپو برای مدتی بماند تا کارکرد مخصوص به خود را انجام دهد.

قدرت احیا کننده شامپو کنترل چربی و سبوم اینسایت ریبالانسینگ را در تجربه کنید و از پوست سر و موهای متعادل شده و تمیز و با طراوت که زیبایی، سلامت و شادابی را به شما می بخشد، لذت ببرید. با موهای چرب خداحافظی کنید و به آینده ای که موهایی زیبا و حالت پذیر و بدون چربی به شما می‌بخشد سلام کنید. فرمول ساخت بدون سولفات با روغن درخت چای ارگانیک، درخت توس، اسطوخودوس و گریپ فروت تولید سبوم و چربی را تنظیم می کند.

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات