به روز شده در: ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
تابستان 1403 کد تخفیف: pnc1403

شامپو خشک فیتو PHYTO Dry Shampoo

0 امتیاز از 0 نظر
قیمت فروش : 570,982 تومان
ارسال رایگان سفارش 2 عدد و بیشتر
coupons
افزودن به سبد خرید

شماره این کالا 1814 می باشد.

موجود با خرید می‌شود.

این کالا دارای تضمین اصالت میباشد.

ارسال رایگان خرید 800 هزار تومان و بیشتر.

این کالا 10 روز پس از ثبت ارسال می‌گردد.

مناسب : انواع موها

ویژگی : مراقبت کننده از مو

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

شامپو خشک فیتو PHYTO Dry Shampoo حاوی 75 میلی‌لیتر، با فرمول نوآورانه از قدرت پودر برنج برای جذب موثر سبوم اضافی ( چربی و آلودگی ) استفاده می کند و موها را تمیز، سبک و احیا می کند. همچنین این شامپو حاوی پری بیوتیک است که به حفظ تعادل طبیعی پوست سر کمک می کند و موها را سالم‌تر و شاداب‌تر و تقویت می‌کند.

  • بر خلاف شامپوهای معمول، شامپو خشک فیتو نیازی به آب و شستشو ندارد، از این رو به راحت‌ترین و مناسب‌ترین گزینه نظافت در هر مکانی تبدیل می‌شود و در وقت افراد پر مشغله نیز صرفه‌جویی می‌کند. حالت اسپری نیز مزید بر علت راحت بودن استفاده است.

ویژگی ها و مزایای اصلی:

  1. نحوه استفاده راحت: به آسانی روی موها از فاصله حدود 30 سانتی‌متری اسپری می‌شود و سپس برای لحظاتی روی موها مالش داده می‌شود و تمام.
  2. بدون نیاز به آب: راحتی استفاده با عدم نیاز به آب باعث می‌شود در زمان صرفه جویی کنید و در هر مکانی قابلیت استفاده داشته باشد.
  3. مناسب برای انواع مو: برای انواع مو اعم از نازک، ضخیم، صاف یا مجعد، کارکرد مطلوبی دارد.
  4. تقویت مو با پری بیوتیک: این ماده ابتکاری به حفظ سلامت پوست سر کمک می کند، موها را تقویت می‌کند و به زیبایی موها می‌افزاید.
  5. بدون هیچ‌گونه اثر ناخوشایند: این شامپو خشک فیتو Phyto، هیچ‌گونه اثر ناخوشایندی از جمله سفیدی و سایر موارد را از خود به جای نمی‌گذارد.

شامپو خشک PHYTO فیتو بهترین گزینه مراقبت از مو برای کسانی است که به دنبال راحتی، سرعت بیشتر برای نظافت مو، افزایش زیبایی و افزایش سلامت موهای خود هستند. با این محصول نوآورانه و جذاب، زیبایی و اعتماد به نفس خود را افزایش خواهید داد و سلامت موهای خود را حفظ خواهید کرد.

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات