به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

خط چشم گلدن رز مدل Volume

0 امتیاز/0 نظر
اتمام موجودی!
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 206 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

تغییرات قیمت و تنوع موجودی این کالا ممکن است بروزرسانی نشده باشد.

بافت:مویی

ماندگاری:بالا

جلوه:مات

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

خط چشم گلدن رز مدل Volume آرایش چشم شما را کامل می کند و نگاهی مرموز و عمیق به شما می دهد. این خط چشم با برس فوق العاده با کیفیتی که به شما این امکان را می دهد که بتوانید خطوط نازک را با دقت بالایی بکشید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به خیلی زود خشک آن اشاره کرد که دیگر پخش نمی شود و هیچ لکه ای پشت و اطراف چشم شما ایجاد نمی کند. شما می توانید این خط چشم از برند گلدن رز را با قیمتی منصفانه از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری نمایید.

خط چشم ولوم گلدن رز دارای سر مویی بسیار انعطاف پذیر بوده و پوشش نهایی آن بسیار پیوسته و یکدست می‌باشد. رنگ دانه های این محصول کاملا غنی بوده، به سرعت خشک می شود و خط چشمی جذاب و بدون لک بر روی پلک ایجاد می کند.داشتن برس مویی حجم دهنده و تنوع رنگی از دیگر ویژگی های این خط چشم است.خط چشم ولوم گلدن رز، با داشتن رنگ دانه هایی بسیار غنی در فرمولاسیون آن و سر مویی نازک و انعطاف پذیر امکان استفاده را برای کسانی که به راحتی نمی توانند از خط چشم استفاده کنند را فراهم نموده است.

معرفی برند گلدن رز

امروزه گلدن رز به یکی از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای لوازم بهداشتی و آرایشی در ایران تبدیل شده‌ که در سال 1983 با هدف تولید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب شروع به کار کرده و طیف گسترده‌ای از محصولات را روانه بازار کرده است. این برند زیرمجموعه برند Erkul cosmetics  ترکیه است و در 90 کشور جهان و در 5 قاره از جمله آمریکا، آفریقای شمالی، خاورمیانه، بالکان، کشورهای CIS و اروپا، موفقیت خود را فراتر از مرزها انجام داده است و نقش به‌سزایی در صادرات ترکیه به عهده گرفته ‌است.

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات