به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

پالت سایه چشم فلورمار - 07 (Nude Dudes)

0 امتیاز/0 نظر
اتمام موجودی!
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 290 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

تغییرات قیمت و تنوع موجودی این کالا ممکن است بروزرسانی نشده باشد.

ماندگاری:بالا

جلوه:عالی

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

ویژگی‌های پالت سایه چشم فلورمار - 07 Nude Dudes

از مهمترین ویژگی های پالت سایه چشم فلورمار - 07  Nude Dudes)  ) ، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

پالت سایه چشم فلورمار - 07  Nude Dudes)  ) ، پنج تناژ رنگی دارد که از صورتی روشن تا قهوه‌ای سوخته یا تیره را در خود جا داده است.

رنگدانه‌های این پالت انعکاس دهنده‌ی نور است و بافتی درخشان و در عین حال طبیعی روی پوست شما بر جای می‌گذارد. 

پیگمنت‌ها یا رنگدانه‌های میکرونی این سایه به خوبی پشت پلک‌ها می‌نشیند و ماندگاری بالایی دارد.

پودرهای پُرکننده‌ی این کرم پودر، که ابعاد میکرونی دارند، تمام سطح پوست پلک را می‌پوشاند و با استفاده از آن می‌توانید به‌خوبی تمام چین و چروک‌ها و افتادگی پلک‌ها را بپوشانید و جلوه‌ای زیباتر به چشمان‌تان بدهید.

مواد اولیه‌ی مرغوب پالت سایه چشم فلورمار -07Nude Dudes)  )، پوست حساس پشت پلک را خشک نمی‌کند و با چربی پوست این نواحی، به دلیل برخورداری از فرمولاسیونی با خواص شبه فسفولیپیدی و مایع مرطوب‌کننده، سازگار است؛ با این حال حتماً قبل از استفاده از سایه پوست پلک را تمیز کنید و زیرسازی انجام دهید.

استرهای براق این پالت، جلوه‌ی آرایش شما را دوچندان می‌کند و زیبایی‌تان را برجسته‌ تر می‌کند. 

ساختار پیگمنتال پالت سایه چشم فلورمار - 07 Nude Dudes) ) ، قابل خرید از فروشگاه اینترنتی موتن‌رو، در برابر خشک شدن و پوسته‌پوسته شدن مقاوم است و ماندگاری بالایی در تمام طول روز دارد.

بافت نرم، سبک و ابریشمی این محصول، روی پوست سنگینی نمی‌کند و بدون ایجاد احساس خشکی برای شما، پلک‌تان را با پوششی نرم و دلپذیر رنگ‌آمیزی می‌کند.

طیف رنگی گسترده‌ی این سایه استفاده از آن را برای رنگ‌های مختلف پوست مناسب کرده است و، با برخورداری از امکان ترکیب رنگ، می‌توان با این پالت هر نوع پف یا چین و چروک یا لکه، و از این دست، را پوشاند و آرایشی جذاب و چشمگیر داشت.

پالت سایه چشم فلورمار - 07  Nude Dudes)  ) ، با قدرت پوشانندگی و امکانات آرایشی‌اش، هر چشمی با هر ویژگی‌ای را زیباتر و نافذتر می‌کند و به نگاه شما عمق و گیرایی بیشتری می‌دهد.

برای خرید پالت سایه چشم فلورمار - 07  Nude Dudes)  )  از فروشگاه مو تن رو، سفارش خود را بدهید تا در اسرع وقت این محصول اورجینال را دریافت نمایید. 

قیمت پالت سایه چشم فلورمار - 07 ((Nude Dudes

قیمت پالت سایه چشم فلورمار - 07 ((Nude Dudes ، مانند قیمت سایر محصولات فلورمار، بسیار مقرون به صرفه است و کیفیتش نیز مثل همیشه عالی است. خانوم‌های ایرانی به‌خوبی با محصولات این برند ایتالیایی-ترکیه‌ای آشنایی دارند و آن‌هایی که یک بار از این محصولات استفاده کرده‌اند، به مشتری دائمی‌اش تبدیل شده‌اند. می‌توانید اطلاعات قیمت و خرید پالت سایه چشم فلورمار - 07 ((Nude Dudes را در فروشگاه Mootanroo مشاهده کنید.

تأثیر استفاده از پالت سایه چشم فلورمار - 07 Nude Dudes

با استفاده از رنگ‌های درخشان پالت سایه چشم فلورمار - 07 ((Nude Dudes، آرایشی جذاب خواهید داشت که زیبایی شما را چند برابر می‌کند. فرمولاسیون این پالت حاوی مایع مرطوب‌کننده است و به دلیل این که ساختاری شبه فسفولیپیدی دارد، پوست پلک را اذیت نمی‌کند و چربی طبیعی آن را از بین نمی‌برد.

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات