به روز شده در: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
تابستان 1403 کد تخفیف: pnc1403

خط چشم ماژیکی قلمی فلورمار

0 امتیاز از 0 نظر
اتمام موجودی!
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 336 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

تغییرات قیمت و تنوع موجودی این کالا ممکن است بروزرسانی نشده باشد.

بافت : ماژیکی

ماندگاری : بالا

جلوه : طبیعی

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

خط چشم نقش مهمی در زیبایی چشم ها دارد و کشیدن یک خط چشم مناسب با فرم چشم ها و صورت، می تواند مدل و حالت چشم های شما را عوض کند و در پیر تر و یا جوان تر نشان دادن چهره شما نقش مهمی دارد. هنگام خرید یک خط چشم مناسب باید هم به برند و کیفیت محصول و هم به قیمت آن توجه داشته باشید تا بتوانید انتخابی درست و اورجینال داشته باشید.

ویژگی های خط چشم ماژیکی فلورمار

این خط چشم ضد آب بوده و به هیچ عنوان زیر چشم نمی ریزد و در هوای شرجی و حتی در هنگام شنا کردن، جای هیچ نگرانی را برایتان ندارد. بافت نرمی دارد و باعث می شود تا خط صاف و یکدستی را بتوانید در پشت پلکتان ایجاد کنید. دوام بالایی هم دارد و تا ساعت ها روی چشم باقی می ماند.

معرفی خط چشم ماژیکی فلورمار

محصولات فلورمار ساخت کشور ترکیه می باشند. این خط چشم به حالت ماژیکی و در حجم 6 میل می باشد و سر نازک و ظریفی دارد که با کمک آن می توانید هر مدل خط شم از نازک تا پهن را بکشید. تمام خانم ها می توانند در هر سنی که باشند از این محصول استفاده کنند. برای افراد تازه کار و مبتدی هم بسیار مناسب است. در فرمول این خط چشم از موادی استفاده شده که چشم را محافظت می کنند و باعث دوام خط چشم هم می شوند. دارای رنگ دانه های قوی می باشد که ماندگاری خط چشم را بیشتر می کند. برای سفارش و خرید این محصول اورجینال می توانید به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه کنید و انتخابی لذتبخش داشته باشید. 

برند فلورمار

این برند در سال 1970 در شهر میلان در کشور ایتالیا بنیان گذاری شد. محصولات فلورمار در ابتدا به کشور ترکیه فرستاده می شدند و با استقبال زیاد بانوان ترک مواجه می شد. این برند بیشتر به دلیل داشتن لاک ناخن های متنوعی که داشت، شهرت پیدا کرد و بعد از آن هم بقیه اقلام آرایشی تولید شدند. کم کم کارخانه های زیادی در ترکیه تأسیس شد که محصولات این برند را تولید می کردند و این برند یعنی فلورمار به برندی ترکی تبدیل گشت.

نمایش کامل توضیحات کمتر کردن توضیحات