به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

ریمل حجم دهنده X10 Sculpting فلورمار

0 امتیاز/0 نظر
اتمام موجودی!
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 344 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

تغییرات قیمت و تنوع موجودی این کالا ممکن است بروزرسانی نشده باشد.

ماندگاری:بالا

پوشش:بالا

جلوه:حجم دهنده مژه

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

برای اینکه به مژه های خود حجم بدهید و خوش حالت و بلند کنید، باید ریملی بخرید که هم قیمت مناسب و هم کیفیت بالایی داشته باشد و از همه مهمتر اینکه اورجینال و اصل باشد. خرید ریمل فلورمار حجم دهنده سری X10 sculpting ، از جمله ریمل هایی هست که چنین ویژگی هایی دارد و حجم مژه ها را تا 10 برابر از حالت عادی، انجام می دهد.

ریمل فلورمار، دارای رنگدانه های مشکی می باشد و برس آن باعث جدا کردن مژه ها از یکدیگر جهت جلوگیری از به هم چسبیدن مژه ها می شود. از ویژگی های ریمل فلورمارحجم دهنده سری X10 sculpting ، می توان به تقویت کنندگی و رطوبت رسانی مژه ها و جلوگیری از شکستن مژه ها اشاره کرد. این ریمل مژه ها را تا 10 برابراز حالت عادی پر پشت و حجیم می کند و قابلیت ضد آب بودن را هم ندارد و به راحتی قابل شستشو است.

این ریمل ماندگاری بالایی دارد و مژه ها را پوشش مناسبی می دهد. پس از استفاده روی مژه، حالت مخملی دارد. استفاده از آن بسیار راحت و آسان است و برای استفاده روزانه هم کاملا مناسب می باشد. دارای روغن زیتون و موم طبیعی جهت نرم کنندگی و رطوبت دهی مژه ها می باشد. در هوای بارانی و زمستانی بهتر است تا از این نوع ریمل استفاده نکنید زیرا باعث ریزش زیر چشم می شود. تمام خانم ها بدون محدودیت سنی می توانند از این ریمل برای خوش حالت کردن مژه ها استفاده کنند.

 برند فلورمار در سال 1970 در شهر میلان ایتالیا برندی به نام فلورمار بنیان گذاری شد. تمام لوازم آرایشی فلورمار در سال های اول فعالیت برند، به ترکیه صادرمی شدند به طوری که کم کم کارخانه های زیادی برای تولید محصولات فلورماردر کشور ترکیه تأسیس شد و این برند کم کم به برند ترکی تبدیل شد.با خرید ریمل فلورمار حجم دهنده سری X10 sculpting ، تجربه لذت بخشی را برای خود به ارمغان آورید.

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات