به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

ریمل اسپایدر فلورمار مدل 3in1

0 امتیاز/0 نظر
اتمام موجودی!
موجود شد خبرم کن

شماره این کالا 347 می باشد.

این کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

تغییرات قیمت و تنوع موجودی این کالا ممکن است بروزرسانی نشده باشد.

ماندگاری:بالا

پوشش:بالا

جلوه:حجم دهنده مژه

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

چشم ها اولین عضوی هستند که توجه هر فردی را به خود جذب میکنند. فرقی ندارد به یک جلسه کاری میروید یا مهمانی و یا حتی یک مجلس جشن و عروسی به هر حال مژه ها جزو اصولی ترین قسمت چشم ها هستند. داشتن یک ریمل خوب چشم ها را درشت تر نمایش می دهد و آنها را مشخص تر میکند. چشمان درشت از قدیم به عنوان یکی از اصول زیبایی شناخته می شوند. مژه هایی بلند، پر پشت و حجیم یکی از مواردی است که هر بانوی خوش سلیقه ای آرزوی آن را دارد. ریمل اسپایدر فلورمار مدل in3 1تمام این خصوصیات را در خود دارد. و علاوه بر آن مژه های شما را با هر بار استفاده تقویت کرده و مانع ریزش آنها خواهد شد. با خرید این ریمل در خرید 3 محصول صرفه جویی می کنید زیرا ریمل اسپایدر فلورمار مدل 3 in1 همانطور که از نام آن پیداست خصوصیات 3 محصول را در یک محصول دارد.

خصوصیات محصول

  • حجم دهنده به مژه ها
  • بلند کننده مژه ها
  • دارای رنگ دانه های کاملا مشکی
  • تقویت تارهای مژه و پر پشت کننده مژه ها
  • دارای خرده مژه

طریقه استفاده

زمانی که قصد دارید از ریمل استفاده کنید ابتدا آرایش چشمان خود را تکمیل کنید. مژه ها در هنگام استفاده نباید خیس یا چرب باشند. فرچه مژه را داخل جعبه آن کامل بچرخانید و به مواد ریمل آغشته کنید سپس از ریشه مژ ها تا انتها شروع به کشیدن ریمل کنید. پس از اتمام یک چشم به سراغ چشم بعد بروید و همین مراحل را تکرار کنید. پس از اتمام برای حجم بیشتر می توانید همین مراحل را مجدد برای  هر دو چشم تکرار کنید.

 

خرید ریمل اسپایدر فلورمار مدل 3 in1 را به تمام افرادی که این مقاله را میخوانند توصیه میکنیم. این ریمل اورجینال ساخت کشور ایتالیا است و نسبت به مدل های مشابه از اصالت و کیفیت بالایی برخوردار است. علاوه بر بلند کردن و حجم دادن این ریمل نقش تقویتی بالایی برای مژگان شما دارد. این ریمل بهترین انتخاب برای خانم های حساس است، به خصوص افرادی که ریزش مژه دارند. به علاوه با داشتن محتوای گیاهی علاوه بر خاصیت تقویت کنندگی ریمل اسپایدر فلورمار مدل 3 in1 ابدا ایجاد حساست نمیکند. بسیار مورد اهمیت است که یک ماده آرایشی خاصیت دارویی نیز داشته باشد. ریمل اسپایدر فلورمار مدل 3 in1 سه خصوصیت از 3محصول خوب را در خود جای داده است.

تاثیر استفاده

با استفاده از این محصول به عنوان یک مواد آرایشی شما مژه های بلند، حجیم و پرپشت خواهید داشت و در کنار خاصیت آرایشی ریمل اسپایدر فلورمار مدل 3 in1 این محصول مژه های شما را تقویت خواهد کرد و از ریزش آنها جلوگیری خواهد کرد. ابدا مژه های شما را سنگین یا مصنوعی نمیکند و نوعی زیبایی طبیعی را به آنها می بخشد. این محصول خواص و کارهای 3 محصول را همزمان انجام می دهد اما بایستی انتظارات منطقی داشت و با توجه به کار آن بایستی بدانید که نمی توان انتظار یک محصول بسیار حرفه ای را از آن داشت.

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات