به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
پاییز 1403 کد تخفیف: pnc1403

تخفیف ویژه

185,472تومانتخفیف

کرم دور چشم رتینول روک ROC

0 امتیاز/0 نظر
از:1,854,720تومان
تخفیف185,472 تومان
قیمت فروش :1,669,248تومان
ارسال رایگان این کالا به سراسر کشور
coupons
افزودن به سبد خرید

شماره این کالا 499 می باشد.

موجود با خرید می‌شود.

این کالا دارای تضمین اصالت میباشد.

ارسال رایگان خرید 800 هزار تومان و بیشتر.

این کالا 14 روز پس از ثبت ارسال می‌گردد.

کیفیت:عالی

مناسب:انواع پوست

موارد بیشتر
  • گارانتی یک ماه
  • ضمانت تحویل
  • ضمانت اصالت
  • تضمین قیمت

معرفی و توضیحات

  • کرم دور چشم روک رتینول Roc Anti-Wrinkle Revitalizing انتخابی عالی برای مراقبت و بازسازی ناحیه ظریف و حساس اطراف چشم شما. با چین و چروک های چشم و سیاهی دور چشم خداحافظی کنید زیرا این کرم قدرتمند جادوی خود را انجام می دهد و پوست شما را جوان، سالم و جوان می کند.

کلید اثربخشی استثنایی کرم دور چشم روک رتینول در محتوای رتینول خالص غنی شده و مجموعه مواد معدنی آن نهفته است. رتینول خالص محافظت قوی از پوست در برابر چین و چروک ایجاد می کند و چین و چروک را به وضوح کاهش می دهد و پوستی صاف تر و جوان تر ایجاد می کند. حاوی مواد معدنی متشکل از روی، منیزیم و مس به بازسازی پوست کمک می کند و سلامت و شادابی پوست را افزایش می دهد.

  • این کرم دور چشم به طور خاص برای هدف قرار دادن نگرانی های رایج در اطراف چشم طراحی شده است. به طور فعال برای کاهش چین و چروک های اطراف چشم و کاهش ظاهر پنجه کلاغی، خطوط ظریفی که اغلب در گوشه چشم ظاهر می شوند، بسیار موثر عمل می کند. با محو شدن این علائم پیری، پوست دور چشم جوان تر و با طراوت را تجربه کنید.
  • حلقه‌های تیره زیر چشم می‌تواند منبع شایع ناامیدی باشد، اما با کرم دور چشم روک رتینول، می‌توانید با آنها خداحافظی کنید. این کرم به طور ویژه برای کاهش سیاهی دور چشم طراحی شده است و ظاهری روشن تر و جوان تر را برای شما به ارمغان می آورد.
  • زیر چشم پف کرده می تواند شما را خسته نشان دهد، اما دیگر نگران نباشید- کرم دور چشم رتینول روک Roc Retinol به کمک می آید. فرمول پیشرفته این کرم به کاهش پف زیر چشم کمک می کند و ظاهری با طراوت و احیا شده را به شما باز می گرداند.
  • فرمول بافت سبک و بدون چربی کرم دور چشم رتینول روک استفاده از آن را لذت بخش می کند. این کرم به آرامی و به راحتی روی پوست می لغزد و بدون هیچ گونه باقی مانده چربی، کاربرد آسانی دارد. به سرعت جذب پوست لطیف اطراف چشم می شود و به شما احساس شادابی و زیبایی می دهد.
  • این کرم دور چشم تحت آزمایشات چشم پزشکی قرار گرفته و ایمنی و مناسب بودن آن برای ناحیه حساس دور چشم تضمین شده است. برای افراد 25 سال به بالا مناسب است و نیازهای خاص کسانی را که به دنبال مبارزه با علائم پیری در اطراف چشم هستند، برطرف می کند.
  • کرم دور چشم روک رتینول برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب است. خاصیت مرطوب کنندگی این کرم به ناحیه ظریف و حساس زیر چشم کمک می کند و تغذیه و آبرسانی مورد نیاز برای ظاهری سالم و شاداب را فراهم می کند.
  • با اولین استفاده شاهد اثرات فوری این کرم خواهید بود باشید زیرا این کرم پس از استفاده شروع به صاف کردن سطح پوست می کند و تنها در چهار هفته استفاده، می توانید انتظار کاهش مشهود سیاهی و پف زیر چشم را داشته باشید. پس از 12 هفته، چین و چروک های عمیق اطراف چشم به طور محسوسی کاهش می یابد و پوستی صاف تر و جوان تر خواهید داشت.

قدرت تغییردهنده کرم دور چشم روک رتینول را در آغوش بگیرید زیرا علائم پیری دور چشم را از بین می برد و پوستی سالم و جوان و حس اعتماد به نفس تازه ای برای شما به ارمغان می آورد.

نمایش کامل توضیحات ... ... کمتر کردن توضیحات